Activeren Belgische iPhone 3G discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga morgen bij iemand in belgië een iPhone halen. Compleet nieuw in de doos gesealed. Dat betekent dus dat hij niet geactiveerd is, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Activeren Belgische iPhone 3G
Ik ga morgen bij iemand in belgië een iPhone halen.
Compleet nieuw in de doos gesealed. Dat betekent dus dat hij niet geactiveerd is, en ik dus niet met mijn sim kan proberen. Moet je om de iPhone te activeren toegang hebben tot internet ? Of kan ik gewoon mijn laptop meenemen (waar ik geen mobiel internet op heb) en hem dan via iTunes gewoon activeren ? P.s. sorry als dit al besproken is, ik heb de zoekfunctie gebruikt ... maar kon niks vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f59/i...activatie.html
Er staat zelfs een uitgebreide handleiding over activeren op de wiki Je hebt sowieso internet nodig om te activeren. Hier gaat een slotje op aangezien de wiki duidelijk genoeg is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Gelockte Belgische iPhone 3g? | Thomas789 | Unlock | 13 | 19-10-11 19:29 |
FirmWare 2.2, Belgische iPhone | Skillz | Archief | 2 | 30-11-08 23:54 |
Belgische Iphone 3G | Olaf Vermeulen | Archief | 2 | 16-07-08 22:26 |
Iphone en belgische nummers | dainy | iPhone algemeen | 6 | 24-02-08 01:13 |
|
|