iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   ArB/Michael: Custom Firmware (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/18512-arb-michael-custom-firmware.html)

iCulture 08-08-08 13:08

ArB/Michael: Custom Firmware
 
Wie van jullie gaat er straks een of meerdere custom firmwares bouwen? Is het misschien handig om hier in het stafforum vast een topic te reserveren of willen jullie verder in een al bestaand topic?
Als straks Pwnage 2.0.2 (en Installer 4) wordt vrijgegeven plaatsen we het nieuwsitem zonder reactiemogelijkheid, dus ik wil alvast even weten waar we dan naartoe kunnen verwijzen. Misschien ook handig om samen even te bespreken wie wat gaat doen en hoe die custom er dan uit moet komen te zien (standaard bootlogo, Installer en Cydia of alleen Installer, enzovoorts).

Ik heb vannacht weer eens niet geslapen, dus ga zo maffen, maar wil het graag allemaal even goed aan Gonny doorgeven zodat die vast kan voorbereiden. Thanks.

Michael 08-08-08 13:13

Ik ga wel een paar customs maken met pwnage 2.0.2
Met alleen cydia
Met alleen installer
Met cydia en installer
Doe wel alleen het Apple logo omdat de ananas niet echt wordt gewaardeerd

iCulture 08-08-08 13:50

En de andere vraag? ;) (aparte of bestaande discussie)

macfreaker 08-08-08 14:02

Ik wil ook wel firmwares maken maar kan pas vanavond. Ben nu op het werk(winpc).En na 6 uur kan het voor mij.

iCulture 08-08-08 14:02

Gonny zal dit topic in de gaten houden als het zover is.

Michael 08-08-08 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 164061)
En de andere vraag? ;) (aparte of bestaande discussie)

Een aparte anders wordt het te verwarrend

cypher21 08-08-08 22:26

Hej ArB of Michael,

Hebben jullie kunnen updaten?
Ik heb de boel via VMWare draaien (net als ArB volgens mij) maar ik krijg geen update binnen van de pwnage tool

ArB 08-08-08 22:28

Ik zie geen updates, maar ik ga lekker eens vroeg naar bed vandaag. Dus ik laat het aan jullie kundige handen over :p
Zware week gehad en echt geen zin om een upload van 45 minuten af te wachten hier.

iCulture 08-08-08 22:36

Ik heb een verklaring in de nieuwsthread geplaatst. Ik ben bang dat ik net iets te trigger-happy ben geweest door die vage blogpost van het Dev Team. Naja, foutje kan ook een keer gebeuren.

ArB: slaap lekker alvast :)

ArB 08-08-08 22:38

Eerste keer dat ik ga pitten als er ieder moment iets kan uitkomen :D
Maar het is maar een bugfix hoor ;)

En ik heb inmiddels alweer 2 ifoneguide pakketten klaar :)

cypher21 08-08-08 22:57

LOL,

Ik vond het ook al vreemd dat zo'n "it's sparkling" post de aankondiging was van een nieuwe versie :D

Ach ja, zoals je zei, kan een x gebeuren :)

iCulture 08-08-08 22:58

Sparkle is de naam van de interne updatefunctie in Pwnage Tool, vandaar ;)

cypher21 08-08-08 23:00

ja, dat weet ik, maar als ze iets "groots" melden, dan hebben ze meestal wel minimaal één regeltje meer informatie :D

iCulture 08-08-08 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 164529)
ja, dat weet ik, maar als ze iets "groots" melden, dan hebben ze meestal wel minimaal één regeltje meer informatie :D

Ah zo .. mja, ik heb het persoonlijk wel een beetje gehad met die vage boodschappen. Moeten wij eens flikken :rolleyes: (Ja, I know, gegeven paard en zo)

cypher21 08-08-08 23:03

HAHA

Dat is een goeie :)

Dan kunnen we denk ik heel wat negatieve boodschappen verwijderen en berispingen uit gaan delen wegens asociaal/grof taalgebruik ben ik bang :D

ArB 09-08-08 15:12

lol die mirror van samplex :D

is een collega van me :p

Ik ben aan het klussen in huis dus ff druk ;)

Michael 09-08-08 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 165146)
lol die mirror van samplex :D

is een collega van me :p

Ik ben aan het klussen in huis dus ff druk ;)

Hij gaat ook de 3G mirrors doen
Aardige gast Arjan we vroegen ons ook al af waar je was.
Wij dachten met de kids naar het zwembad. :D

sossienl 09-08-08 15:32

Mochten jullie nog een aantal mirrors nodig hebben. Ik heb nog wel wat domeinen met genoeg traffic...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.