//

Werkt de iPhone in België

Werkt de iPhone in België discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb binnen 1week mijn Iphone uit Amerika,maar ben eigenlijk niet 100% zeker als die werkt in België. Ik heb onlangs een filmpje gezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-07, 18:28
vincent vincent is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Question Werkt de iPhone in België

Hallo,
Ik heb binnen 1week mijn Iphone uit Amerika,maar ben eigenlijk niet 100% zeker als die werkt in België.
Ik heb onlangs een filmpje gezien waarop er gezegd werd dat je je Iphone moet syncroniseren met AT&T.(In België alleen proximus en mobistar)
En dat je dan andere nummers en abonementen hebt.
Kunje ook gewoon je eigen SIM-kaart gebruiken
Ik heb dringend hulp nodig anders is het onnozel dat ik één krijg dat niet werkt in België.

mvg,
Vincent
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-07, 18:29
MacApp MacApp is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 103
Standaard

de iPhone is alleen te gebruiken bij AT&T, maar je kunt hem unlocken dmv een software of hardware unlock. Kijk hier een beetje rond op het forum en op de site. Dan kom je snel meer te weten!
  #3  
Oud 23-09-07, 15:58
Koen Koen is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 16
Standaard

Als je hem gewoon volgens de stappen van Hack the iPhone - Featuring Mac and Windows instructions for modding. unlocked dan werkt het zowel op proximus als mobistar. (base weet ik niet maar veronderstel dat ook dit geen enkel probleem is) Ikzelf heb mobistar en hij werkt prima!
  #4  
Oud 02-10-07, 15:01
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

vincent, ik heb hem werkend met proximus simkaart, en de base kaart van mn broer werkt ook (mobistar moet ook werken maar ik heb niet meteen een sim kaart bij de hand). ik ben ook een volkomen leek buiten het normale computergebruik, maar de gids die op deze site staat werkt uitstekend. Wel indien mogelijk NIET updaten naar 1.0.1 want dan werkt de unlock (voorlopig) niet
  #5  
Oud 02-10-07, 15:58
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

Als je ook maar een beetje had rond gekeken op het forum dan had je toch moeten zien dat hier al genoeg topics over zijn.
  #6  
Oud 17-10-07, 10:40
fixo fixo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard

Hallo allen, even een vraag van iphone newbie die behoorlijk wat opzoekingswerk gedaan heeft maar toch vast zit.

Een vriend van me heeft us een US 8GB iPhone die helemaal vast zat, vermoedelijk had hij fw 1.1.1 erop gezet.

Via iBrickr heb ik terug 1.0.2 kunnen erop zetten en intussen ook YouTube / Wi-Fi kunnen doen.

Alsook Unlock tool en AnySIM geinstalleerd, na manueel iUnlock te hebben gedaan. Bijna ganse dag mee bezig geweest en elke mogelijke forum-solutions geprobeerd. Resultaat echter altijd (zowel met een Base als Proximus sim): kaartje wordt herkend en hij vraagt om pincode, daarna echter steeds de melding:

"This iphone must be used with an approved sim"

Klopt het nu dat dit 'normaal' is, het is te zeggen: omdat er eerst die fw update naar 1.1.1 gebeurd is, kan men (voorlopig) niet ervoor zorgen dat bvb Belgische sim-kaart werkt?

Ik meen ergens begrepen te hebben dat terugschakelen naar 1.0.2 er wel voor zorgt dat Wi-Fi/youtube terug kunnen werken maar dat er toch ergens een gedeelte onbeschikbaar blijft door die 1.1.1 update.

Beetje rare vraag misschien en gek omschreven, maar hopelijk kan iemand even bevestigen of mij verder in de goede richting duwen?

Alvast bedankt!

fixo
  #7  
Oud 17-10-07, 16:22
GunSmoke007 GunSmoke007 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 19
Standaard

Je kan inderdaad NIET gebruik maken van de bel en smsfuncties dan! Maar ondertussen is er al wel weer een hack voor de versie voor firmware 1.1.1

ff zoeken en je vind hem wel
  #8  
Oud 22-10-07, 10:48
fixo fixo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard

Ik ben helemaal opnieuw begonnen: eerst via iTunes terug upgrade naar 1.1.1 gedaan en daarna met iBrickr de downgrade.

Toen de nieuwste versie van AnySIM die toevallig net uit was en het ging meteen: zowel met mijn BASE als Proximus kaart, heb ook kunnen sms'en zonder problemen!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: unlock werkt behalve bij m n provider base (belgie) erol Unlock 22 07-11-11 20:22
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
Gratis SMS versturen via e-mail(werkt in België) Limoonux iPhone algemeen 19 08-02-08 16:26
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.