Carrier update gelukt? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Is het nu uiteindelijk gelukt om de carrier update uit te voeren of heeft iedereen nog steeds de foutmelding? Ik kreeg eerder bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Carrier update gelukt?
Hallo allemaal,
Is het nu uiteindelijk gelukt om de carrier update uit te voeren of heeft iedereen nog steeds de foutmelding? Ik kreeg eerder bij iedere keer dat ik de iPhone in het dock zette de melding dat er een update is en daarna dus dat is mislukte, maar nu is hij naar mijn weten nog altijd niet uitgevoerd én zie het bericht niet meer verschijnen. Wie oh wie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wow, geen reacties? Ik lees veel over mensen die verontwaardigd zijn dat hun telefoon niet tegen regen en vallen kan, maar dit is toch een eerlijke klacht.
Niemand? Een heeeeel kleintje.....? |
|
||||
|
||||
Misschien even verder gaan in deze topic: https://forum.iculture.nl/f14/i...er-update.html
**slotje**
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier Settings Update | damnet | iPhone algemeen | 3 | 25-09-10 01:29 |
Carrier update downloaden? | heijtink | Odido (T-Mobile) | 2 | 19-01-10 02:12 |
Carrier update | Sonicje | Archief | 2 | 16-11-08 10:20 |
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update | f1aap | Unlock | 40 | 22-09-08 10:28 |
Carrier settings update ? | tweeg | Archief | 1 | 21-07-08 21:02 |
|
|