//

2.0 naar 1.1.4 downgraden en nu een gelockte iphone :-S

2.0 naar 1.1.4 downgraden en nu een gelockte iphone :-S discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey guys! ik was bezig met mijn iphone te downgraden en ik denk dat het een beetje verkeerd is gegaan. een vriend van me had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-08, 05:17
gio1984 gio1984 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard 2.0 naar 1.1.4 downgraden en nu een gelockte iphone :-S

hey guys!

ik was bezig met mijn iphone te downgraden en ik denk dat het een beetje verkeerd is gegaan. een vriend van me had hem geupgrade naar 2.0 maar die vond ik niet zo goed...

ik had op modmyiphone een tutorial gevolgd maar ben er toch niet helemaal uitgekomen...

url: My confirmed 2.0 to 1.1.4 downgrade!!! Works!! - iPhone Forums at ModMyiFone.com - iPhone | iPod Touch, news, apps, themes.

ben echt een newbie dus weet ook niet precies wat er verkeerd is gegaan.. ik ben basically tot de stap gekomen dat je een paar pakketten moest selecteren die je wilde installeren en daarna ging het mis..

kan iemand me helpen om mijn iphone weer te unlocken? ik weet dus niet als hij nu nog 2.0 of 1.1.4 is or whatever.. krijg alleen maar mijn emergency call-scherm en bij info staat dit:

IMEI:
01 143400 240292 1
ICCID:
8931 4403 0070 2676 578

hoop dat het nog lukt!

thanks guys!

Gio
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-08, 06:19
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

kijk hier eens.
je kan ook de zoekfunctie gebruiken en in de wiki kijken.
ga je zeker je antwoord vinden
__________________
at your service
  #3  
Oud 10-08-08, 09:45
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Zie het antwoord van Truckdiver Slotje dus
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hoe moet ik downgraden van 4.2.1 naar 4.1 met een shsh blob? ercaner Jailbreak 11 28-01-11 22:49
iPhone 3GS: Hoe kan ik een 3GS FW downgraden van 4.02 naar 4.01 ik heb bb 05.13.04 kingkitesurf Unlock 19 28-09-10 19:14
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? chronoz Archief 5 13-04-10 17:36
Wie heeft al een gelockte iphone 3gs uit de apple store binnen? borgqueenx Koopinformatie Nederland 5 29-06-09 17:25
Kan je in een gelockte T-mobile iphone een Orange simkaartje gebruiken. henrie69 Odido (T-Mobile) 2 28-03-09 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.