Bellen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi heb net me iphone geactiveerd via itunes en heb via me huisnummer naar mijn abbo nummer gebeld maar ik kan helaas niet zelf bellen..... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Bellen
Hoi
heb net me iphone geactiveerd via itunes en heb via me huisnummer naar mijn abbo nummer gebeld maar ik kan helaas niet zelf bellen..... moet ik mijn abbo activeren? of hoe zit dat bij voorbaat bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je even moet zoeken........ Heeft ws. te maken met de settings/activatie van T-Mobile. Je bent niet de eerste nl.
|
||||
|
||||
Zoals ButcherJF al aangeeft, hier is genoeg over te vinden in andere topics.
Daar kan je ook eventueel vedere vragen kwijt. Deze gaat op slot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen | Hippje | iPhone algemeen | 1 | 03-12-10 11:55 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
bellen | Dat Joch | iPhone algemeen | 3 | 02-03-09 18:35 |
is het bellen én smsen of bellen óf smsen | RobbSnobb | Odido (T-Mobile) | 15 | 09-10-08 20:28 |
|
|