//

apptapp/installer

apptapp/installer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had net een vraag gelanceerd en kreeg een link met daarin de uitleg en de topic ging op slot. Het is mij niet duidelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-08, 20:09
tieske123 tieske123 is offline
Banned
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 49
Standaard apptapp/installer

Ik had net een vraag gelanceerd en kreeg een link met daarin de uitleg en de topic ging op slot.
Het is mij niet duidelijk waar ik hem kan downloaden en hoe ik hem op de telefoon krijg.

Wat mijn groote vraag is als ik de nieuwe installer wil installeren op de phone moet ik dan een hele nieuwe FW installeren op mijn 2.0 Iphone of kan ik ook alleen de installer/apptapp erop zetten zonder mijn hele telefoon te moeten updaten

En please link me niet door naar een site waar het allemaal lastig wordt aangegeven, kan misschien iemand hier typen wat ik het beste kan doen
Ik wil mijn FW niet opnieuw updaten naar de Iphone wil alleen de apptapp/installeren installeren op de phone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-08, 20:13
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Deze vraag is te vinden met o.a. de zoekfunctie. Daarnaast staat het ook nog eens uitgelegd in het artikel waar ik naartoe verwees.

Zonet is er nog een artikel geschreven dat ook hierover gaat.
Installer voor beginners: jailbreak, repo’s en meer > Nieuws > iPhoneclub.nl

Succes. (en wederom slotje)

EDIT: Nog meer info https://forum.iculture.nl/f14/i...-0-1-a-15.html
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!

Laatst gewijzigd door sossienl; 11-08-08 om 20:18.
  #3  
Oud 11-08-08, 20:17
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Als je nog met een 'originele' iPhone werkt zul je hem eerst moeten jailbreaken. Het beste doe je dat met het programma WinPwn. Daarin kan je ook kiezen om Installer (of Cydia) mee te installeren.

Hoe WinPwn te gebruiken staat meer dan eens uitgelegd op het forum. Ik wil je daarom ook eerst vragen even de moeite te nemen om te zoeken en de tijd te nemen om eens wat topics over deze onderwerpen door te lezen. Er staat genoeg op dit mooie forum.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppTapp Installer laat iPhone vastlopen Bartje Archief 1 08-02-08 19:40
1.0.2 weigert AppTapp Installer & iBrickr PManden Jailbreak apps en thema's 2 29-01-08 00:43
AppTapp installer sterk vertraagd Sergoke Jailbreak apps en thema's 4 24-01-08 12:24
apptapp op 1.1.1 rikkie123 Archief 9 24-10-07 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.