Kan ik hem wel eens kopen ergens? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij cd-media te grote wachtrij, iphonehelpdesk, oromono, iphone.startpage.it hebben allemaal problemen en gezeur. Het enigste waar ik hem kan kopen is bij 2call.nl, maar daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Bij cd-media te grote wachtrij, iphonehelpdesk, oromono, iphone.startpage.it hebben allemaal problemen en gezeur.
Het enigste waar ik hem kan kopen is bij 2call.nl, maar daar koop ik hem niet omdat ik daar dubbel betaal voor een iphone wat hij waard is. Is er verder dan nergens behalve zo'n dom abbonement waar ik hem kan kopen op internet? ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kort maar krachtig: "nee"
Zodra er iets is, zul je het wss snel hier op het forum zien. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() blijkbaar is een abonnement toch beter als opgelicht worden, maar zoals al gezegd, hoor je snel genoeg wanneer hij ergens zonder abonnement te krijgen is.
Een topic als deze wil ik dan ook geen lang leven geven.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
smsprobleem en vodafone bereik valt wel eens weg | vinz98 | Vodafone | 0 | 27-10-09 21:39 |
Alpine ipod radios. Wel eens Error? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 04-04-09 20:45 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
als ik wordt gebeld hoor ik hem niet wel via oordopjes | adam1411 | iPhone algemeen | 2 | 26-08-08 03:25 |
|
|