iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Phoneworld Online (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/18899-phoneworld-online.html)

avdwerf 12-08-08 22:06

Phoneworld Online
 
Topic is al een tijdje dicht, maar ze hebben nu weer een update op de site. Staan foto's van een stelletje zwarte iphones met de krant van gisteren, recent dus... De prijzen zijn wel flink gestegen, 525 en 625 voor resp. de 8gb en 16gb.

De voorwaarden zijn nog steeds hetzelfde, 100 euro aanbetalen, daarna af te halen in antwerpen... Echter zijn deze prijzen gewoon hetzelfde als de belgische iphone prijzen, dus ik zou gewoon lekker in belgie reserveren en wachten, dan krijg je hem gewoon netjes met factuur...

Weet niet of dit topic toegestaan is, maar ik zag de update op hun site en wilde de rest er van op de hoogte brengen...


edit: Op tweakers.net heeft iemand 2x een 8gb besteld, en kon deze a.s. donderdag op komen halen...Even afwachten offie ze krijgt...

borgqueenx 12-08-08 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf (Bericht 167994)
Topic is al een tijdje dicht, maar ze hebben nu weer een update op de site. Staan foto's van een stelletje zwarte iphones met de krant van gisteren, recent dus... De prijzen zijn wel flink gestegen, 525 en 625 voor resp. de 8gb en 16gb.

De voorwaarden zijn nog steeds hetzelfde, 100 euro aanbetalen, daarna af te halen in antwerpen... Echter zijn deze prijzen gewoon hetzelfde als de belgische iphone prijzen, dus ik zou gewoon lekker in belgie reserveren en wachten, dan krijg je hem gewoon netjes met factuur...

Weet niet of dit topic toegestaan is, maar ik zag de update op hun site en wilde de rest er van op de hoogte brengen...


edit: Op tweakers.net heeft iemand 2x een 8gb besteld, en kon deze a.s. donderdag op komen halen...Even afwachten offie ze krijgt...

r.i.p. topic. :P

Stond bij de andere topic duidelijk dat deze verwijderd word en dat de maker een ban van 3 maand kon verwachten.
Nu denk ik niet dat je geband gaat worden, maar zeg maar dag tegen dit topic.

Chakir 12-08-08 22:19

Waarom dan? Is deze site ook zo'n scam site?
Trouwens wat voor telefoons, die uit belgie? of eentje met een simlock?

borgqueenx 12-08-08 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chakir (Bericht 168003)
Waarom dan? Is deze site ook zo'n scam site?
Trouwens wat voor telefoons, die uit belgie? of eentje met een simlock?

deze site is niet nep, maar de site zelf werd bedrogen door de leverancier in China.
Dus vandaar dat de webshop zelf ook niks kon regelen.

Chakir 12-08-08 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 168006)
deze site is niet nep, maar de site zelf werd bedrogen door de leverancier in China.
Dus vandaar dat de webshop zelf ook niks kon regelen.

Ooh zo oke, maar nu hebben ze bewijzen, en komen deze trouwens ook uit China? Volgens mij zijn ze dan nog gelocked, ik zoek een simlockvrije.

borgqueenx 12-08-08 23:00

nee die zijn dacht ik simlockvrij.
Maar dat weet ik niet zeker.
Slotje dan maar?

avdwerf 12-08-08 23:04

Staat nergens of ze simlockvrij zijn o.i.d., ik heb ze even gemaild hoe het nu zit met beschikbaarheid enzo... Die kerel die ze besteld heeft op tweakers is ook niet een eendagsvlieg die alleen ff registreert om het te melden, maar zit al op 700+ berichten... Staat ook nergens dat ze uit china komen ofzo, heb dat gevraagd en zal antwoord hier posten als ik iets hoor...

cypher21 12-08-08 23:08

Leuk die extra informatie,

Maar aan de reacties te zien, gaat dit weer uit de hand lopen.
Ik gooi er iig een slotje op, mochten mijn medemods het hier niet mee eens zijn, dan kunnen ze het topic weer openen.

iCulture 12-08-08 23:48

Alles is al gemeld in dit afsluitende bericht, dus we zien geen enkele reden dit verhaal hier nog eens dunnetjes over te doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.