kan gegevens niet wissen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) na een sync blijven er altijd 6,28 gb op mijn itunes/iphone staan en deze kan ik niet wissen, ik weet echter ook niet van waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
kan gegevens niet wissen
na een sync blijven er altijd 6,28 gb op mijn itunes/iphone staan en deze kan ik niet wissen, ik weet echter ook niet van waar deze komen want mijn iphone is bijna volledig leeg. Is dat weeral een befaamde bug of iets anders?
wie kan mij helpen en wanneer ik een herstel doe via itunes verlies ik dan ook het unlocking programma? gr karel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Karel, zullen we het gewoon bij 1 topic houden over dit onderwerp? Posten in twee forums helpt je niet sneller
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone alle gegevens wissen, vastgelopen | Emiel Janson | iPhone algemeen | 17 | 21-12-12 12:15 |
gegevens wissen bij verkoop oude iphone | bostiaan | iPhone algemeen | 6 | 07-10-10 09:51 |
Gegevens wissen maar NIET via iTunes | nbastiaanse | iTunes | 0 | 19-08-10 09:04 |
Iphone (bijna) kapot en gegevens wissen | jmoonen | iPhone algemeen | 1 | 09-06-10 12:42 |
Gegevens wissen voor verkoop | erikk | iPhone algemeen | 11 | 26-01-10 17:20 |
|
|