3G te unlocken met Ziphone? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ziphone claimt je iPhone te kunnen unlocken (gratis). Iemand dit al geprobeerd? ZiPhone Download Server - IPhone and IPod Touch Software...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
3G te unlocken met Ziphone?
Ziphone claimt je iPhone te kunnen unlocken (gratis). Iemand dit al geprobeerd?
ZiPhone Download Server - IPhone and IPod Touch Software |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar claimen ze dat dan? :?.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij bedoel jij die reclame banner van de yessim
|
|
||||
|
||||
Als het die banner is dan zou ik het niet doen!
Gewoon wachten totdat het kan met een van de PWNAGE tools. edit: Het kan ook een hardwarematige unlock zijn zoals mijn vriend net vertelt. Laatst gewijzigd door iGregor; 15-08-08 om 13:23. |
|
||||
|
||||
nee nee, klik op "Download Ziphone". Je kunt het voor Mac en Windows downloaden en ze claimen dat je de iPhone kan unlocken die bijvoorbeeld uit Zwitserland komt. Dus NIET die banner!
Hier een link voor Windows: http://files2.ziphone.org/ZiPhoneWin-3.0.exe Hier een link voor Mac OSX: http://files2.ziphone.org/ZiPhoneOSX-3.0.dmg |
|
||||
|
||||
Waar wordt dat geclaimd dan?
ziphone 3 er namelijk allang, en als het echt de 3G unlocked was er wel meer bekend op deze en verschillende andere sites Laatst gewijzigd door cypher21; 15-08-08 om 13:43. |
|
||||
|
||||
En als je je iPhone om zeep wil hebben, moet je met ziphone aan de slag
|
|
||||
|
||||
Ik ga dit topic over 30 minuten (13.30 dus) op slot gooien als je niet met een goede bronvermelding kunt komen.
ZiPhone 3.0 is al sinds MAART uit, en kan GEEN 3G unlocken. |
|
||||
|
||||
Slotje dus, het is onzin dat dit kan met ZiPhone!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Ziphone | danielwertheimer | Unlock [archief] | 3 | 02-04-08 00:41 |
iPhone unlocken met ziphone 2.4. | criistal | Unlock [archief] | 1 | 08-03-08 22:17 |
112 unlocken via ziphone en daarna updrade... fout! | blik | Unlock [archief] | 13 | 07-03-08 16:45 |
|
|