Minder apps bij Installer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik herinner me dat er meer apps stonden onder Installer, zoals PHP, en anderen... Als ik nu Installer opstart zie ik ze echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Minder apps bij Installer
Hallo allen,
Ik herinner me dat er meer apps stonden onder Installer, zoals PHP, en anderen... Als ik nu Installer opstart zie ik ze echter niet meer staan. Iemand een idee hoe dit kan? Thanks, MM |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Community Sources installeren?
|
|
|||
|
|||
Ben nog een beetje een leek wat dit betreft.
Hoe zou dat moeten gebeuren? |
|
||||
|
||||
Via Installer.app of door op die term met onze perfecte zoekfunctie te zoeken. Aangezien er voldoende over geschreven is, sluit ik deze discussie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS problemen na update: Apps kwijt en lijkt minder stabiel.. | Thirteen | iPhone Apps | 1 | 14-04-11 16:32 |
Waarom in iTunes bij capaciteit 3.8GB aan apps terwijl dit opgeteld veel minder is? | twslacker | iPhone Apps | 2 | 03-04-11 22:08 |
Installer apps | steelgate | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-08-10 14:26 |
Batterijduur minder bij update 2.0.2 | golfken4 | iPhone algemeen | 2 | 03-09-08 12:10 |
|
|