//

Pas op voor IDT Dienstverlening/Robbert Pasman

Pas op voor IDT Dienstverlening/Robbert Pasman discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben recent het schip in gegaan met de aankoop van een Macbook Air bij het bedrijf IDT Dienstverlening. Na overmaken van het geld hoorde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-08, 15:14
durk durk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard Pas op voor IDT Dienstverlening/Robbert Pasman

Ik ben recent het schip in gegaan met de aankoop van een Macbook Air bij het bedrijf IDT Dienstverlening. Na overmaken van het geld hoorde ik 3 weken niets meer van contactpersoon/eigenaar Robbert Pasman en de laptop is nooit geleverd. Na enig googelen kwam ik erachter dat dit bedrijf ook iphones verkoopt en vond ik op marktlaats een waarschuwing van iemand die van IDT Dienstverlening onder rembours een lege doos kreeg opgestuurd. Ook vond ik een waarschuwing m.b.t. concertkaartjes die niet verzonden zouden worden, deze kan ik helaas niet meer terugvinden. Het leek me wel goed hier een waarschuwing te plaatsen. Wie googlet vindt in de Google-cache nog een aanbod van IDT op marktplaza voor iphones van EUR 200,-.

Als er trouwens mensen zijn die ook gedupeerd zijn door dit bedrijf hoor ik het graag, en ik raad iedereen aan om aangifte te doen.

Laatst gewijzigd door durk; 16-08-08 om 21:22.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-08, 15:29
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Vreselijk dat soort types die met voorbedachte rade mensen willen naaien. Eigenlijk zou je ze net als in de middeleeuwen publiek moeten terecht stellen.
Hoop dat je je geld nog terug kijkt en kijk in het vervolg maar goed uit.. succes ermee!!
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #3  
Oud 16-08-08, 21:15
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

mze oplichter eens iets te hebben gezien op opgelicht bij de trios
  #4  
Oud 16-08-08, 21:29
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door durk Bekijk bericht
Ik ben recent het schip in gegaan met de aankoop van een Macbook Air bij het bedrijf IDT Dienstverlening. Na overmaken van het geld hoorde ik 3 weken niets meer van contactpersoon/eigenaar Robbert Pasman en de laptop is nooit geleverd. Na enig googelen kwam ik erachter dat dit bedrijf ook iphones verkoopt en vond ik op marktlaats een waarschuwing van iemand die van IDT Dienstverlening onder rembours een lege doos kreeg opgestuurd. Ook vond ik een waarschuwing m.b.t. concertkaartjes die niet verzonden zouden worden, deze kan ik helaas niet meer terugvinden. Het leek me wel goed hier een waarschuwing te plaatsen. Wie googlet vindt in de Google-cache nog een aanbod van IDT op marktplaza voor iphones van EUR 200,-.

Als er trouwens mensen zijn die ook gedupeerd zijn door dit bedrijf hoor ik het graag, en ik raad iedereen aan om aangifte te doen.
Al zijn waar naar zijn geld. Maar een iphone voor € 200,- is oplichting of van de wagen gevallen.
Maar wat vroeg hij voor die laptop? (Ook een vrienden prijsje)
  #5  
Oud 17-08-08, 10:27
durk durk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

De laptop (Macbook Air) kostte 1150,-.
  #6  
Oud 17-08-08, 11:03
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door durk Bekijk bericht
De laptop (Macbook Air) kostte 1150,-.
Dan is het toch echt "eigen schuld, dikke bult".

je kunt op je vingers natellen dat zo'n 30% korting onmogelijk is want Apple hardware wordt nergens met echte korting verkocht. Als iets goedkoper is dan in de Apple Online Store dan betreft het meestal een verouderd model.
  #7  
Oud 17-08-08, 20:50
Ethem_Ebru Ethem_Ebru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Ik ben ook door deze mensen gen**id, 200 euro betaald zou een 8gb 3g krijgen. Uiteindelijk toch maar veel meer betaald en nu heb ik een echte 16gb.. rotzooi allemaal

IDT dienstverlening was het ook..
  #8  
Oud 22-08-08, 20:29
durk durk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb Robbert Pasman gedreigd mijn aangifte naar zijn ouders te sturen, meer forums in te lichten over zijn handelwijze en de televisie in te schakelen. Daardoor heb ik nu eindelijk toch mijn geld teruggekregen.
  #9  
Oud 23-08-08, 09:03
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Dan is het toch echt "eigen schuld, dikke bult".

je kunt op je vingers natellen dat zo'n 30% korting onmogelijk is want Apple hardware wordt nergens met echte korting verkocht. Als iets goedkoper is dan in de Apple Online Store dan betreft het meestal een verouderd model.
Nee hoor. De inkoopprijs van Apple spullen ligt lager dan de verkoopprijs in de Apple Store. Althans bij de distributeur waar ik al mijn verkoopwaar inkoop. Alleen de marge is wel erg minimaal.

Maar 30% korting zou verkoop met verlies betekenen. Als een prijs net onder die van de Apple Store zou liggen, is het mogelijk...
  #10  
Oud 23-08-08, 09:38
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Dat is lullig
  #11  
Oud 23-08-08, 10:14
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Nee hoor. De inkoopprijs van Apple spullen ligt lager dan de verkoopprijs in de Apple Store. Althans bij de distributeur waar ik al mijn verkoopwaar inkoop. Alleen de marge is wel erg minimaal.

Maar 30% korting zou verkoop met verlies betekenen. Als een prijs net onder die van de Apple Store zou liggen, is het mogelijk...
Heb je mijn bericht wel goed gelezen c.q. begrepen?

1. Uiteraard ligt de inkoopprijs voor de handel lager dan de prijs in de Apple Store!

2. De marge lager? Kijk eens wat Apple rekent voor onderdelen/accessoires/uitbreidingen en kijk dan eens wat exact hetzelfde artikel bij de PC-boer op de hoek kost? En meestal krijg je dan ook nog langer garantie.

3. De inkoopprijzen voor wederverkopers ligt dus beduidend onder die van de Apple Store. Waar denken dat al die fraaie Apple Retailer winkels van draaien? Niet van 3% marge. Reken de kosten maar eens uit.

Laatst gewijzigd door forum.bericht; 23-08-08 om 11:04.
  #12  
Oud 23-08-08, 10:44
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ethem_Ebru Bekijk bericht
Ik ben ook door deze mensen gen**id, 200 euro betaald zou een 8gb 3g krijgen. Uiteindelijk toch maar veel meer betaald en nu heb ik een echte 16gb.. rotzooi allemaal

IDT dienstverlening was het ook..
Mag ik vragen waar jij je iPhone heb gekocht?
  #13  
Oud 23-08-08, 11:18
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ok.. ook dit topic gaat weer uitlopen op een eigen rechter topic en heeft verder niets meer te maken met de onderwerpen waar het iphoneclubforum voor bedoeld is.

Oplichtingen via internet kan via vele andere fora worden besproken.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pas op voor kosten HOTSPOT in buitenland efvie Internet in buitenland (roaming) 7 20-07-10 14:04
Pas op voor "weather icon fix" in installer Celf iPhone algemeen 23 13-04-08 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.