Iphone Reageert niet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mn iphone per ongeluk geupdated via itunes.(ECHT DOMM!!) mja nu geeft hij heletijd een melding van ; No SIM card installed insert an ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mn iphone per ongeluk geupdated via itunes.(ECHT DOMM!!) mja nu geeft hij heletijd een melding van ; No SIM card installed insert an unlocked and valid SIM to activate iPhone. ik weet niet wat dit is. Ik heb al geprobeeerd met i-Liberty+ en al die andere progamma's maar het lukt niet
![]() MvG!! |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je kunt een uitvoerigeuitleg vinden op:
http://www.ifoneguide.nl/?p=193 Je bent niet de enige, heb het ook gehad eerder vandaag. |
|
||||
|
||||
![]() Deze is dus al zoveel keren eerder besproken en er is ook een link gegeven die je echt verder kan helpen. Hier gaat een slotje op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone reageert niet meer! | job002 | iPhone algemeen | 24 | 08-01-12 14:45 |
iphone 4 16 Gb 4.2 reageert niet meer | saasken | iPhone algemeen | 0 | 29-12-10 17:18 |
iphone reageert niet meer | jeuky | iPhone algemeen | 3 | 16-07-10 21:02 |
Help Iphone reageert niet meer | Lisc | iPhone algemeen | 10 | 15-02-09 22:07 |
iPhone reageert niet meer!!!! | egidius | Unlock [archief] | 8 | 22-05-08 21:39 |
|
|