iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Firmware 2.0.3? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/19442-firmware-2-0-3-a.html)

King1987 24-08-08 19:15

deze topic gaat egt werkelijk helemaal nergens meer over, nog ff en we hebben un iphone die je kan uitklappen, dat je er in kan gaan zitte en voila, je hebt un auto met ingebouwde carkit, natuurlijk wel van apple ;)

z-nyx 24-08-08 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 176816)
deze topic gaat egt werkelijk helemaal nergens meer over, nog ff en we hebben un iphone die je kan uitklappen, dat je er in kan gaan zitte en voila, je hebt un auto met ingebouwde carkit, natuurlijk wel van apple ;)



I'm With Stupid:D

King1987 24-08-08 20:45

pardon? :confused:

roblepair 25-08-08 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -NRG- (Bericht 172287)
Of het moet iets zijn om te zorgen dat het iphone dev team het niet meer bij kan houden en dat mensen dan toch liever voor een officieele iphone en abbonement gaan ...

Dat zou ik zeer toejuichen; ik heb een hekel aan dat gerommel. Hou je telefoon zoals die is, of lig niet te janken wanneer iets het niet meer doet.
Dan word ik ook niet meer gehinderd door al die berichten waarvan de strekkking steevast luidt: "ik heb m'n iphone jailbroken en er x opgezet, maar nu doet x of y en z het niet meer".

G1Sheoratan 25-08-08 01:02

Ik heb een officiele iPhone 3G met abo, standaard dus niet jailbroken. Echter heb al meerdere malen mijn toestel moeten restoren door applicatie-crash (ben ik te snel voor deze iPhone).
Dank je Apple, is dit de bedoeling? Ben op pad ben ik niet meer te bereiken, mijn agenda en contactpersonen niet te raadplegen, sta je dan met je duur baksteen.
Zo'n duur toestel moet toch te vertrouwen zijn, of sla ik deze "iPhone" helemaal mis?

ButcherJF 25-08-08 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roblepair (Bericht 177052)
Dat zou ik zeer toejuichen; ik heb een hekel aan dat gerommel. Hou je telefoon zoals die is, of lig niet te janken wanneer iets het niet meer doet.
Dan word ik ook niet meer gehinderd door al die berichten waarvan de strekkking steevast luidt: "ik heb m'n iphone jailbroken en er x opgezet, maar nu doet x of y en z het niet meer".

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door G1Sheoratan (Bericht 177063)
Ik heb een officiele iPhone 3G met abo, standaard dus niet jailbroken. Echter heb al meerdere malen mijn toestel moeten restoren door applicatie-crash (ben ik te snel voor deze iPhone).
Dank je Apple, is dit de bedoeling? Ben op pad ben ik niet meer te bereiken, mijn agenda en contactpersonen niet te raadplegen, sta je dan met je duur baksteen.
Zo'n duur toestel moet toch te vertrouwen zijn, of sla ik deze "iPhone" helemaal mis?

@roblepair: Beetje overtrokken, deze reactie. En niet terecht ook. Net als G1Sheoratan is die van mij volledig origineel, dus zonder 'gerommel'. Desondanks 'jank ik dat iets het niet meer doet'. Officiële, via AppStore geïnstalleerde applicaties, starten bijv. niet meer op. En de beide fw-updates veranderen helemaal niks. En als wij nu de enige twee waren....

Misschien moet ik hem juist wél gaan jailbreaken, er is een patch via Cydia of Installer waarmee het probleem met de applicaties is opgelost. Misschien kan Apple die even meenemen in de nieuwe firmware -of dat nu 2.0.3 is of 2.1, waarmee we weer ontopic zijn.

Potus 25-08-08 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 177133)
@roblepair: Beetje overtrokken, deze reactie. En niet terecht ook. Net als G1Sheoratan is die van mij volledig origineel, dus zonder 'gerommel'. Desondanks 'jank ik dat iets het niet meer doet'. Officiële, via AppStore geïnstalleerde applicaties, starten bijv. niet meer op. En de beide fw-updates veranderen helemaal niks. En als wij nu de enige twee waren....

Misschien moet ik hem juist wél gaan jailbreaken, er is een patch via Cydia of Installer waarmee het probleem met de applicaties is opgelost. Misschien kan Apple die even meenemen in de nieuwe firmware -of dat nu 2.0.3 is of 2.1,

hear hear
Los daarvan: 'jankende' jailbreakers en unlockers staan toch bij niemand voor de deur??
Waarom denken mensen toch zo vaak dat ALLE forumtopics speciaal en alleen helemaal op hun gericht zijn?? Lees het dan niet als het je niet boeit..

Citaat:

waarmee we weer ontopic zijn.
he verdomme, dat was nu net NIET de bedoeling ;)

King1987 25-08-08 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Potus (Bericht 177177)
he verdomme, dat was nu net NIET de bedoeling ;)

zoiets begreep ik al, dus dan is mijn bijdrage aan het offtopic geneuzel: het is hier in zeeland prachtig weer :D

"R" 25-08-08 11:01

Modbreak:

Hi all,
Dit topic heeft af en toe niet eens in de verre verte meer iets met geruchten te maken. Aan ieder dus bij deze het dringende verzoek om on topic te blijven en onzinposts achterwege te laten.
Echte onzin (ter beoordeling van iPhoneclub.nl) zal worden verwijderd, mogelijk gevolgd door een berisping.
We hopen dat het niet zo ver behoeft te komen uiteraard:)

Laten we het leuk houden, ok?

René


Potus 25-08-08 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door "R" (Bericht 177201)

Modbreak:

Hi all,
Dit topic heeft af en toe niet eens in de verre verte meer iets met geruchten te maken. Aan ieder dus bij deze het dringende verzoek om on topic te blijven en onzinposts achterwege te laten.
Echte onzin (ter beoordeling van iPhoneclub.nl) zal worden verwijderd, mogelijk gevolgd door een berisping.
We hopen dat het niet zo ver behoeft te komen uiteraard:)

Laten we het leuk houden, ok?

René


Euhm ja..
- volgens mij vinden de meesten dit erg leuk
- volgens mij is het begonnen met een verzoek het topic weg te pleuren/ op slot te doen
- dat verzoek was er omdat er geen 'topic' is dat het niveau van wezenloos gezwets ontstijgt (zie begin topic)
- daardoor is alles even on-topic, zolang het maar geruchten betreft over nieuwe iPhones, uit welke bron dan ook of zelfs zonder...
- Dat je evt. dit topic op slot sleurt, zal niemand rouwig om wezen, da's het hele oorspronkelijke doel van deze baldadigheid
- als je persoonlijke waarschuwingen gaat uitdelen aan mensen omdat ze de lettertjes niet naleven van een regel terwijl ze juist het doel van die regel ondersteunen, zou erg flauw en stupide zijn

Maar zoals Snap al zong 'You've got the power', dus we zien het vanzelf...

En nee, ik ga nu niet 'voor de vorm' nog on-topic afsluiten door zelf een gerucht te verzinnen..

ArB 25-08-08 11:40

Ok dan gooien we het topic op slot. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.