iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 3g eindelijk besteld en betaald:D (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/19483-iphone-3g-eindelijk-besteld-betaald-d.html)

borgqueenx 19-08-08 20:27

iPhone 3g eindelijk besteld en betaald:D
 
Ik houd jullie net zoals mijn oude model op de hoogte.
Ik heb mijn iphone 3g van 8gb gekocht op zekeroedkoopwinkelen.nl
Ik mocht als uitzondering hem kopen oor 421 euro.
Gisterenavond was de iphone 421 euro voor 1 avond.
Ik heb hem vandaag als uitzondering nog gekocht. Via klantenservice(dit doen ze niet nog een keer).
Dus dat is al petje af voor hun!

Ik houd jullie op de hoogte!
Ik verwacht mn iphone eind volgende week, omdat ze volgende week een nieuwe lading iphones van 8gb binnen krijgen.

Doblie 19-08-08 20:30

Ik hoop maar voor je dat het geen oplichterij is, want 'derden' verkopen geen iPhones. Is het simlockvrij en zonder abo dan?

Je bent heel zuur af als je hem niet krijgt, maar laat het me weten. ;)

iScorpio 19-08-08 20:32

Ben benieuwd of je hem daadwerkelijk binnen krijgt. Heb je al betaald en zo ja hoe?

Doblie 19-08-08 20:35

Er staat op die website gewoon een bank-/giro overschrift, maarja ik geloof het niet. Want nogmaals: Apple levert geen toestellen aan zulke kleine bedrijven.

Maar laat me verbazen.

slodo 19-08-08 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 172548)
Ben benieuwd of je hem daadwerkelijk binnen krijgt. Heb je al betaald en zo ja hoe?

hij heeft geloof ik al betaald. kijk maar in de titel

Doblie 19-08-08 20:40

Het gaat er voornamelijk om hoe, we zijn allemaal nieuwsgierig of hij/zij de iPhone binnenkrijgt. Ik denk het niet.

slodo 19-08-08 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doblie (Bericht 172561)
Het gaat er voornamelijk om hoe, we zijn allemaal nieuwsgierig of hij/zij de iPhone binnenkrijgt. Ik denk het niet.

ja, ik weet het. maar om gewoon op zijn eerste vraag antwoord te geven

jeffreyk 19-08-08 21:00

het blijft altijd vaag, op internet kopen vindt ik :)

maar ik ben benieuwd of je hem krijgt??

soCool 19-08-08 21:14

Moet toch sterk mijn twijfels trekken bij dit verhaal en het bedrijf. Het bedrijf achter deze website handelt onder de naam "Matrix Partyservice" en heeft de volgende websites:
- matrixpartyservice.nl - Reizen en Feesten
- zekergoedkoopwinkelen.nl - Webwinkel Electronica

Beide websites zijn 5 dagen geleden opgericht. Websites staan vol met spelfouten. Afhalen is niet mogelijk en betalingen kunnen alleen voldaan worden via PayPal. Prijzen voor telefoons zijn goedkopers dan elders. Gisteren was de 8GB 3G nog 421 euro en nu 581 een prijsstijging van 38%. Ook andere telefoons zijn goedkoper dan de goedkoopste webwinkel. U700 prepaid bijvoorbeeld, 55 euro goedkoper dan de goedkoopste webwinkel.

Hoop voor je dat je de telefoon krijgt!

Doblie 19-08-08 21:23

En dat als je contact wilt opnemen, dat dat 24-uurs service is op een 06-nummer! :eek:

borgqueenx 19-08-08 23:01

kennen jullie cd-media.nl? ook beetje zelfde winkel als deze.

ff wat dingen wat mij zover heeft gekregen:
-Prijzen van de iphones zijn normaal.
-KVK Nummer. (uiteraad nooit helemaal op te bouwen, maar wel weer lichtpuntje)
-cd-media.nl is echt bijna precies hetzelfde als deze site. Cd-media had iphone 3g's van 8gb te koop voor 450 euro. Al eerder daar dingen besteld. Betrouwbaar bedrijf.
-Klonk betrouwbaar, uitzondering zodat ik de iphone 3g nog ff goedkoop kon halen.
-Op internetopgelicht.nl ging zelfs een moderator het topic verplaatsen omdat hij er vertrouwen in had gekregen, had mail gekregen dat alles was verstuurd vandaag.

Heb inderdaad betaald, de helpdesk die ik gebruikte voor het bestellen, heeft mij geholpen. Ik heb betaald met girorekening, dus no turning back...:(
Maar hij gaf geen smoezen, hij zei dat morgen waarschijnlijk de iphone werd verstuurd, en dat ze er nog 17 op voorraad hadden.

No kan het dus altijd zo zijn dat het ****lijers zijn die de boel oplichten, maarja, ik hoop van niet. En denk er ook niet aan anders kan ik niet slapen:p

Nikooos 20-08-08 00:17

als iets lijkt op een andere winkel, wil het niet zeggen dat dezelfde ervice leveren en geen oplichters zijn natuurlijk.

Maar laten we hopen dat dit allemaal goed gaat bij jou..

pascalletje 20-08-08 01:24

Hij staat er op dit moment ook voor 421,- euro op...

Ik wil je niet uit je slaap houden, maar het klinkt toch niet echt betrouwbaar vind ik...

zwaan 20-08-08 08:51

Ik wacht in spanning af :p

Doblie 20-08-08 08:53

Ik wacht ook in spanning af. :p

ViktorV 20-08-08 08:55

Ik denk dat hier weer een verdrietig verhaal uit gaat komen..

Goudvis12 20-08-08 09:31

Ik weet het niet...
Ik ga om 9 uur even bellen, want ik had 07:51 een mail naar ze gestuurd, maar nu is die actie er niet meer de actie was van 01:00 tot 08:00 vandaag.. (van 421,-) nu is het 591..

Dat vind ik erg vaag, eerst is het meer dan 30% korting, en komt het er weer op... =S

Rowin

Goudvis12 20-08-08 10:37

Ik heb vandaag contact opgenomen met zekergoedkoopwinkelen.nl
Ik kon hem gewoon voor de prijs van 421,- hebben.. als ik netjes een mail naar de helpdesk stuur (dit heb ik ook gedaan) en hopelijk kan ie dan nog vandaag worden verzonden.

rowin

iScorpio 20-08-08 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowin (Bericht 173091)
Ik heb vandaag contact opgenomen met zekergoedkoopwinkelen.nl
Ik kon hem gewoon voor de prijs van 421,- hebben.. als ik netjes een mail naar de helpdesk stuur (dit heb ik ook gedaan) en hopelijk kan ie dan nog vandaag worden verzonden.

rowin

En hoe moet je dit alles betalen? Credit-card, iDeal, bankoverschrijving of rembours?

Goudvis12 20-08-08 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 173095)
En hoe moet je dit alles betalen? Credit-card, iDeal, bankoverschrijving of rembours?

Ik zal dat even met hem overleggen.
Omdat ik liever hem dat dit allemaal via Rembours gaat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.