mp3 bestanden van iphone naar itunes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe haal ik mp3 bestanden van mn iphone naar mijn (nieuwe)itunes bibliotheek? Nu lukt het me alleen maar om de bij itunes gekochte bestanden over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoe haal ik mp3 bestanden van mn iphone naar mijn (nieuwe)itunes bibliotheek? Nu lukt het me alleen maar om de bij itunes gekochte bestanden over te zetten.
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Probeer iPodAccess eens Die kan dat grapje uithalen met een iPod en volgens mij ook de nieuwe touch dus dan zal de iPhone ook wel inbegrepe zijn!
|
|
||||
|
||||
![]() Prima programma werkt goed.
|
|
||||
|
||||
![]() Oud topic, deze gaat op slot.
Aangezien dit onderwerp is verouderd en niet meer relevant is. ![]()
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe PC bestanden van iPhone naar iTunes | boogi | iTunes | 3 | 08-03-11 20:58 |
Windows: Mp3's kopiëren van pc naar iphone via Wi-Fi | Sv3nne | Desktop-applicaties | 2 | 07-11-10 14:11 |
Ipa bestanden van iPhone naar Itunes | DeBar0n | Archief | 1 | 13-11-09 08:25 |
mp3's importeren van iphone naar comp | desmo1000 | Archief | 1 | 21-04-08 18:41 |
|
|