//

Gebruik app store

Gebruik app store discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ben vrij nieuw met de iphone, heb hem sinds eergisteren. (Iphone 3G) Nu had ik een vraagje in verband met het downloaden van applicaties ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-08, 15:53
Grimm Grimm is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 57
Standaard Gebruik app store

Hey,

Ben vrij nieuw met de iphone, heb hem sinds eergisteren. (Iphone 3G)
Nu had ik een vraagje in verband met het downloaden van applicaties van de app store. Als ik een account wil aanmaken moet ik hierin een betaalwijze aanduiden. Ik heb geen kredietkaart etc dus hoe kan ik iets uit de app store downloaden (ook de gratis applicaties willen niet lukken)
Ik heb ook een abo van mobistar dus ik dacht dat het via deze abo ook betaald kon worden? Als ik via Iphone wil downloaden verwijst hij me na de inlog door naar itunes om daar een betaalwijze te kiezen. Moet ik hiervoor een betaalkaart voor itunes gaan kopen? Ben van België (vermits je in nederland wel met overschrijvingen kan werken, naar verluid)

Alvast bedankt,
Grimm
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-08, 16:01
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Volgens mij kan je in Belgie ook gebruik maken van Click & Buy. Hierover kan je genoeg informatie vinden op het forum. Kijk daar eens naar zou ik zeggen.
  #3  
Oud 21-08-08, 16:08
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Je kan ook een Amerikaans account aanmaken, met neppe gegevens. Kijk even in de wiki of handleidingen, daar staat hoe je dat kunt doen. Heeft trouwens ook op de FP staan, dus daar kun je ook even zoeken.

Edit: Dan kun je dus alleen gratis apps downloaden. In NL kun je apps ook met iTunes Gift Cards kopen, weet niet of dat in BE ook gaat?
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
  #4  
Oud 21-08-08, 16:15
Grimm Grimm is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Volgens mij kan je in Belgie ook gebruik maken van Click & Buy. Hierover kan je genoeg informatie vinden op het forum. Kijk daar eens naar zou ik zeggen.
Heb die Click & Buy even geprobeerd, maar als ik België neem als land verdwijnt de optie: automatische afschrijving...
  #5  
Oud 20-09-08, 16:29
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Over het onderwerp 'App Store zonder creditcard' is meer dan voldoende te vinden in dit subforum of via de zoekfunctie. Deze discussie wordt daarom gesloten.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hardware: GPSSerial: gebruik een externe GPS-module in elke App Store-applicatie [Cydia] iCulture iPhone Navigatie 0 14-06-09 18:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.