schijf is vol discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmorgen mij iphone geupdate naar 2.01 met de bestanden van michael, dit is goed gegaan. Maar nu krijg ik continu de melding dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
schijf is vol
Ik heb vanmorgen mij iphone geupdate naar 2.01 met de bestanden van michael, dit is goed gegaan.
Maar nu krijg ik continu de melding dat de schijf vol is en dat ik foto's en video's moet verwijderen, maar itunes geeft aan dat ik 5 GB vrij heb. Is hier een app voor om deze melding te omzeilen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan proberen 'BossTools' te installeren en met die tool de Fonts te verplaatsen.
BossTools kan je installeren via Cydia. Maar dan moet je iPhone wel een jailbreak hebben (en dat heeft hij met de huidige firmware van Michael).
|
||||
|
||||
het gaat om je systeempartitie, niet de partitie waar de muziek e.d. opgeslagen is.
zie: https://forum.iculture.nl/f59/i...ight=disk+full Graag daar verder gaan hier gaat een slotje op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod touch schijf is vol bij installeren cydia | lennardude | Jailbreak | 0 | 30-03-11 21:34 |
Plots vol 3g ipv vol 2g! | awdehaan | Odido (T-Mobile) | 7 | 17-05-10 14:52 |
Ruimte op schijf | jacobdeboer33 | iPhone algemeen | 23 | 09-07-08 23:29 |
schijf vol na 15 apps? | phoenix555 | Archief | 5 | 24-06-08 10:31 |
Schijf vol ?!?!?! | Mandeep86 | Unlock [archief] | 1 | 27-05-08 23:26 |
|
|