//

Updaten naar nieuwste firmware 2.02 (5C1)

Updaten naar nieuwste firmware 2.02 (5C1) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat mij opvalt, ik heb tijdens de jailbreak met PWNED een crash gehad en na veel geklooi is het uiteindelijk gelukt de iPhone weer te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-08-08, 19:53
pieter68's schermafbeelding
pieter68 pieter68 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 34
Stuur een bericht via ICQ naar pieter68 Stuur een bericht via MSN naar pieter68 Stuur een bericht via Yahoo naar pieter68
Standaard Updaten naar nieuwste firmware 2.02 (5C1)

Wat mij opvalt, ik heb tijdens de jailbreak met PWNED een crash gehad en na veel geklooi is het uiteindelijk gelukt de iPhone weer te laten werken. Wat mij opviel bij het opstarten was dat ik weer gewoon het apple logo zag ipv Ananas van Pwned. Ook was ik Cydia kwijt en had ik alleen nog maar de appstore.

Toen kwam de upgrade naar 2.01, die heb ik zonder nadenken opgeladen. Wat mij toen opviel was dat mijn iPhone het gewoon bleef doen. Ik kon bellen met Telfort/KPN en alles bleef gewoon werken.

Vandaag de upgrade naar 2.02. gedaan en hij blijft gewoon unlocked werken. Natuurlijk heb ik geen Cydia meer, maar verder merk ik niets ongewoons.

Is dit normaal, of is mijn iPhone een uitzondering?

Ik heb een 1e generatie iPhone 8GB, inmiddels met firmware 2.02 (5C1) met modemfirmware 04.05.04_G.

Ben benieuwd naar jullie reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-08, 20:00
jeffreyk's schermafbeelding
jeffreyk jeffreyk is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter68 Bekijk bericht
Wat mij opvalt, ik heb tijdens de jailbreak met PWNED een crash gehad en na veel geklooi is het uiteindelijk gelukt de iPhone weer te laten werken. Wat mij opviel bij het opstarten was dat ik weer gewoon het apple logo zag ipv Ananas van Pwned. Ook was ik Cydia kwijt en had ik alleen nog maar de appstore.

Toen kwam de upgrade naar 2.01, die heb ik zonder nadenken opgeladen. Wat mij toen opviel was dat mijn iPhone het gewoon bleef doen. Ik kon bellen met Telfort/KPN en alles bleef gewoon werken.

Vandaag de upgrade naar 2.02. gedaan en hij blijft gewoon unlocked werken. Natuurlijk heb ik geen Cydia meer, maar verder merk ik niets ongewoons.

Is dit normaal, of is mijn iPhone een uitzondering?

Ik heb een 1e generatie iPhone 8GB, inmiddels met firmware 2.02 (5C1) met modemfirmware 04.05.04_G.

Ben benieuwd naar jullie reacties.
volgens mij is dat een uitzondering (of gewoon puur geluk)
__________________
iPhone 8GB UK 2G(2.0.1) Jailbraked en Unlocked
  #3  
Oud 24-08-08, 21:31
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Dit is normaal gedrag de unlock en activatie blijven werken. De jailbreak niet idd. Dit is trouwens allang in de diverse topics besproken die over pwnage gaan dus deze gaat op slot
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Updaten naar een niet laatste firmware choke iPhone algemeen 7 14-03-11 13:52
iPhone: firmware updaten van 3.1.3 naar 4.0.1 kristofverlooy Jailbreak 6 14-09-10 10:46
Herstellen altijd naar nieuwste firmware? erikroeier iPhone algemeen 3 27-06-10 22:59
firmware 3.0.1 updaten naar 3.1.2 of 3.1.3 boardfreak Archief 2 22-03-10 13:23
Updaten naar nieuwste firmware trinco Archief 2 02-11-09 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.