Iphone is vastgelopen en itunes loopt bij aansluiten ook vast discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3G Iphone is vastgelopen: tijdens het downloaden van 3 updates van een 3-tal toepassingen. Ik kan hem nog wel uitzetten met de sluimer en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone is vastgelopen en itunes loopt bij aansluiten ook vast
Mijn 3G Iphone is vastgelopen: tijdens het downloaden van 3 updates van een 3-tal toepassingen. Ik kan hem nog wel uitzetten met de sluimer en thuisknop tegelijk ingedrukt maar als ik hem weer aanzet blijft ie op het apple logo hangen. Vervolgens geprobeerd hem aantesluiten op Itunes, maar die loopt vast. Als ik dat doe hoor ik bij de Iphone 2 x de triller overgaan.
Wat nu? Resetten via Itunes lukt dus ook niet, iemand anders een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beste frederik,
Welkom op dit forum Dit probleem is al een aantal keren voorbij gekomen. Gebruik de volgende keer a.u.b. eerst goed de zoekfunctie Zet je iPhone in DFU mode en herstel in iTunes. DFU staat uitgelegd in de wiki. Hier gaat een slotje op.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes loopt vast bij inpluggen iPhone | jayjay00 | iTunes | 2 | 31-03-11 10:25 |
iPhone 4 crasht continu en laadt niet goed op - DFU loopt ook vast | Rbal | iPhone algemeen | 1 | 13-02-11 09:36 |
Iphone loopt vast bij aansluiting PC | Sulo | iPhone algemeen | 8 | 06-04-10 16:32 |
iPhone loopt vast bij opstarten | vlees91 | iPhone algemeen | 5 | 11-07-09 14:08 |
Windows: Itunes loopt vast bij afsluiten | bassliner | iTunes | 22 | 22-03-09 16:01 |
|
|