iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Nieuwe pwnage 2.0.3 is er voor de mac (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/20014-nieuwe-pwnage-2-0-3-voor-de-mac.html)

kimvb 26-08-08 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lema (Bericht 178203)
Dus ik kan schadeloos in dfu mode van FW 2.0 naar 2.02. Blijven mijn gekochte app's dan wel nog op het toestel staan. Ik kan ze makkelijk weer achterhalen via de aankoopbonnen van iTunes, maar toch makkelijk als ze blijven staan.

ja je kan naar 2.0.2 maar ik raad je het nog niet aan wacht nog even tot de firmware op punt staat .
en je gekochte app's waarom sync je ze niet eerst me itunes dan kan je ze er daarna gewoon terug opzetten als ze weg zijn

Kaspers 26-08-08 15:42

Voor de mensen die met PwnageTool 2.0.3 firmware 2.0.2 hebben gecustomized en geflashed en problemen hebben met het onthouden van het Wi-Fi password:

ssh naar de iphone en voer het volgende command uit:

chmod 777 -R /private/var/Keychains/

en daarna kies je Settings -> General -> Reset -> Reset Network Settings

Done.

misterroma 26-08-08 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaspers (Bericht 178222)
Voor de mensen die met PwnageTool 2.0.3 firmware 2.0.2 hebben gecustomized en geflashed en problemen hebben met het onthouden van het Wi-Fi password:

ssh naar de iphone en voer het volgende command uit:

chmod 777 -R /private/var/Keychanins/

en daarna kies je Settings -> General -> Reset -> Reset Network Settings

Done.

is hiermee ook de fout dat hij men paswoord van men exchange niet onthoud opgelost?

thx

inny 26-08-08 16:18

hello, ff voor de volledigheid; vanochtend Pwnage 2.0.3 gedownload (mac), standaard FM 2.0.2 d'r ingegooid, via Itunes mijn G3 hersteld en draait prima allemaal, eindelijk weer Cydia en Installer...

groetjes Inny

Kaspers 26-08-08 17:03

Nog wat fixes voor het cookie probleem, zodat ook weer de passwords van bezochte sites weer werken:

chmod 777 /var/mobile/Library/Cookies
chmod 666 /var/mobile/Library/Cookies/Cookies.plist

Kaspers 26-08-08 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door misterroma (Bericht 178239)
is hiermee ook de fout dat hij men paswoord van men exchange niet onthoud opgelost?

thx

Die kans is groot ja.

ploegvdr 26-08-08 17:20

Ik zag vanochtend dat de Pwnagetool 2.0.3 uit was, waar ik eigenlijks met smart op zat te wachten. Vond het ontvangst in 2.0.1, niet helemaal je van het.

Dus de firmware van Michael gedownload. Pwnage tool downloaden ging helaas niet meer, was al offline. Dus even een mirror gezocht en deze gedownload.
Vervolgens volgens de aanwijzingen van de Pwnagetool alles uitgevoerd. En het werkt hier prima, geen enkel probleem met wachtwoorden of Wi-Fi.

iBeer 26-08-08 17:23

halo iedereen hier!
ik heb onlangs een ipod touch gekocht uit china en ik heb mijn hem upgegrade naar FM 2.0.2.... wat moet ik nu doen om hem te jailbreaken?

alvast bedankt!

MCNO 26-08-08 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ploegvdr (Bericht 178285)
Ik zag vanochtend dat de Pwnagetool 2.0.3 uit was, waar ik eigenlijks met smart op zat te wachten. Vond het ontvangst in 2.0.1, niet helemaal je van het.

Dus de firmware van Michael gedownload. Pwnage tool downloaden ging helaas niet meer, was al offline. Dus even een mirror gezocht en deze gedownload.
Vervolgens volgens de aanwijzingen van de Pwnagetool alles uitgevoerd. En het werkt hier prima, geen enkel probleem met wachtwoorden of Wi-Fi.

Waar heb je deze gedownload?
Ik zie dat jij ook een mac gebruikt, als het bij jou werkt durf ik het ook wel aan ;-)

MCNO 26-08-08 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iBeer (Bericht 178287)
halo iedereen hier!
ik heb onlangs een ipod touch gekocht uit china en ik heb mijn hem upgegrade naar FM 2.0.2.... wat moet ik nu doen om hem te jailbreaken?

alvast bedankt!

Allereerst in de wiki kijken :-)

slodo 26-08-08 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 178320)
Allereerst in de wiki kijken :-)

voor jailbreaken kan je beter hier kijken;)
https://forum.iculture.nl/f59/i...leidingen.html

IROGER 26-08-08 18:08

is er al een custom firmware voor de 3G versie?? ik zie hier alleen maar voor de 1e generaties staan

Tijn1 26-08-08 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IROGER (Bericht 178323)
is er al een custom firmware voor de 3G versie?? ik zie hier alleen maar voor de 1e generaties staan

dan maak je er toch een download pwnage tool 2.0.3 er is ergens een miror!

z-nyx 26-08-08 19:11

zie ik ut nou goed , is er al weer een update van Pwnagetool ( 2.0.3.1 )

Komt er dan straks weer een custum ??

"R" 26-08-08 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx (Bericht 178377)
zie ik ut nou goed , is er al weer een update van Pwnagetool ( 2.0.3.1 )

Komt er dan straks weer een custum ??

Jazeker, die is er inderdaad, gepushed en wel via de updatefunctie van Pwnagetool.
Michael: we rekenen weer op je :D
(alle gekheid op een stokje: Michael is zo zachtjes aan toch wel een begrip geworden, zeker als het over customs gaat!!)

truckdiver 26-08-08 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx (Bericht 178377)
zie ik ut nou goed , is er al weer een update van Pwnagetool ( 2.0.3.1 )

Komt er dan straks weer een custum ??

beetje overbodige vraag???
zie titel van topic (Nieuwe pwnage 2.0.3 is er voor de mac)
en de post van Michael op de eerste pagina (zit al een custom in).

z-nyx 26-08-08 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 178380)
beetje overbodige vraag???
zie titel van topic (Nieuwe pwnage 2.0.3 is er voor de mac)
en de post van Michael op de eerste pagina (zit al een custom in).


mmmm, heeft die nieuwe update er dan niets mee te maken ???:confused:

"R" 26-08-08 19:20

Versie 2.0.3.1
 
Hier verder, nieuwe versie, nieuw topic


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.