//

Wie overtuigt mij?

Wie overtuigt mij? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik ben Barbara en ben gadget...verslaafd? Een nogal hinderlijke eigenschap, voporal als je steeds denkt dat je niet dát hebt gekocht wat je ultieme ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-11-07, 14:49
Barbara88 Barbara88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Exclamation Wie overtuigt mij?

Hoi!

Ik ben Barbara en ben gadget...verslaafd? Een nogal hinderlijke eigenschap, voporal als je steeds denkt dat je niet dát hebt gekocht wat je ultieme apparaatje is.
Zo ben ik nu in het bezit van een Nokia N95 8GB maar toen ik de online tutorial zag van Steve Jobs werd ik meteen enthousiast over de bedieningswijze van de IPhone. Tja, net bijna 700 euro uitgegeven aan een overigens perfect werkende N95-8GB maar nu dit...de IPhone!

Wie kan mij overtuigen dat de IPhone niet zo buggy is als men zegt?
En dat je de missende functies echt niet nodig hebt?
Ik kan er eentje morgen afhalen voor bijna 500 euro, nieuwstaat, maar ik vraag me af of ik de N95 toch ga missen.

Want als de IPhone alleen een toestel is waar je vooral d komende maanden even leuk mee kunt pronken maar verder bugs en tekortkomingen heeft, dan hou ik het even voor gezien totdat er over een jaar ofzo een nieuwe versie uitkomt.

Wie overtuigt mij?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-07, 15:13
ruben ruben is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 88
Standaard

Waar kom je vandaan? dan mag je er wel even mee spelen hoor
dan ben je overtuigd
  #3  
Oud 08-11-07, 15:20
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Wij hoeven je niet te overtuigen, dat doet de iPhone wel. Wij zijn slechts getuigen van zo'n mooi gadget
  #4  
Oud 08-11-07, 15:46
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbara88 Bekijk bericht
Hoi!
Wie kan mij overtuigen dat de IPhone niet zo buggy is als men zegt?
En dat je de missende functies echt niet nodig hebt?
Ik kan er eentje morgen afhalen voor bijna 500 euro, nieuwstaat, maar ik vraag me af of ik de N95 toch ga missen.
Buggy? Ik heb geen irritante bugs... natuurlijk zijn er tekortkomingen: geen GPS, geen weeknummers in de kalender (in het bedrijfsleven is dat best vervelend), geen filmpjes kunnen opnemen, niet wireless files kunnen xfer'en, geen SD-slot, ....

Maar die user-interface... die browser die alleen al maakt me zo blij. Dit is gewoon een gadget wat je met je vingers fatsoenlijk kunt bedienen, zonder irritante stylus. Ik ben zo enthousiast van Apple geworden dat ik serieus een MacBook overweeg (want tjsa, wat doe ik nou eigenlijk op m'n laptop wat ik niet net zo goed/beter met een Mac zou kunnen)
  #5  
Oud 08-11-07, 15:56
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Dat ligt eraan waar je je N95 voor gebruikt, welke functies wel en welke niet.
Gebruik je de GPS veel? dan heb je met de iPhone een probleem.
Maar wil je een leuk toestel waar je de blits mee maakt, super op kan internetten, dan moet je voor de iPhone gaan en m laten overtuigen.
Door de koppeling met iTunes zet ik er makkelijk en dus sneller MP3s op dan mijn N73 Music Edition. Ook zet ik er makkelijker programma's op.
Snel ff iets nakijken op internet deed ik op de N73 nauwelijks. Met de iPhone is het zoveel beter dat ik het regelmatig gebruik. Je e-mail op je telefoon werkt super.
Net als ff snel, een aantekening maken, of een potje blackjacken als je je verveelt met je eigen muziek in je oren.
  #6  
Oud 08-11-07, 16:07
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

het vergelijken met een N95 is eigenlijk niet goed. De N95 kan zeker meer en zal dus voor sommigen aantrekkelijker zijn. Echter de symbian-ervaring valt helemaal in het niet bij de besturing van de iPhone, het is namelijk compleet iets anders. Iedereen die ik de telefoon in handen geef zit te oh-en en te ah-en. Klinkt misschien overdreven en ik kom echt niet uit een apple-nest of zo (dit is het eerste wat ik van apple bezit) maar de reacties spreken voor zich.
Mijn favoriet is toch wel de browser. Ik pak nu regelmatig mijn iphone om even wat op internet op te zoeken, omdat dat makkelijker is dan een computer op te starten. Dit hoefde ik met mijn N73 niet te proberen.
Ik zou even naar een apple-store of zo gaan en de ipod-touch gaan bekijken. Is dezelfde interface en besturing, succes gegarandeerd!

Laatst gewijzigd door tescione; 08-11-07 om 16:10.
  #7  
Oud 08-11-07, 16:26
KleineAap KleineAap is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 86
Standaard

Je zegt gadgetfreak te zijn, who cares dat een gadget dan tekort komingen heeft, op dit moment is de iPhone de heilige graal onder de gadgets in Nederland... GET ONE!

Of inderdaad, houd hem 5 minuten vast, en je weet t...
  #8  
Oud 08-11-07, 17:03
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hahaha welkom Sister...Ik ben ook een gadget freak... ik heb 2z PSP een K800i een N95 een iPod 4G een iPod 5G 1 Macbook pro 2 RC helicopters 1 RC vliegtuig (Rc vondt ik vroeger kicken xD) En alle Gameing troep PS1 PS2 PS3, Xbox Xbox360 etce etce maar tog denk ik dat Afgezien van me Macbook de iPhone (zodra ik hem heb) wde kroon zal spannen =D... En helaas bij mij hebt ik het op het oog dan zal ik het krijgen ook =P... Ik denk dat als de iPhone extere Apps kan blijven draaien zal je voor eeuwing plezier van het apparaatje hebben... Totdat er een nieuwere is...

En ja er zijn tekort komingen!! Hij kan het gras niet maaien en geen eten maken maar als je dat niet erg vindt en denk wel zonder UMTS en GPS door het leven te kunnen lijkt me de iPhone de beste mobiel om niet mee te bellen die er is!

Greetz, Stiruam

P.s. Hmm ik denk overigens dat niet dat dit mee help aan je keuze... Als je hem zoo graag wil en je echt verslaaft bent koop je hem wel als je twijfelt probeer hem dan te vergeten... als dat niet lukt dan heb je maar 1 optie

Laatst gewijzigd door Stiruam; 08-11-07 om 17:06. Reden: FF alinea's toevoeegen
  #9  
Oud 08-11-07, 19:27
Barbara88 Barbara88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

Haha Stir wat een gadgets heb jij!!

Wat Tescione al zegt; het is mij inderdaad te doen om de snelle toegang tot internet. Nog steeds doe ik dat niet snel met de N95 omwille van het scherm en de manier van surfen. Het gaat allemaal wat WAP-achtig nog steeds.

Ik zou helemaal overstag gaan als de agenda functie lekker makkelijk te doen zou zijn, en dan bedoel ik 'even snel een notitie maken voor volgende week donderdag'. Dat zou perfect zijn. Internet toegang, snel een agenda kunnen openslaan (weeknummers hoeft niet per sé maar er zit toch wel een soort va agenda op?) en dan is het al heel wat. Ik was helemaal onder de indruk van die handige manier van bellers in de wacht zetten en toevoegen, smsje sturen enzo....moeilijk!
  #10  
Oud 08-11-07, 19:38
Sleevemaster Sleevemaster is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 32
Standaard

En poetsdoeken meenemen want de Iphone ziet er niet uit na gebruik!
  #11  
Oud 08-11-07, 19:45
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Barbara, geloof me: als je de iPhone niet hebt mag je jezelf geen gadgetfreak noemen..
__________________
iPhone 8GB - AppleTV - MacBook Pro - Airport Extreme
  #12  
Oud 08-11-07, 19:51
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

@Freek: HAHAHAHA erg kort en erg krachtig!

@Barbara: Nou kijk de iPhone is nu pas een paar maanden uit en het mooie ervan is dat met elke update hij beter zal worden! Dus die features zullen zeker ge-add worden... De PSP heeft er nu na 2 en een half jaar meer dan 15 updates op zitten en heeft met die updates ~50 nieuwe addons en verbeteringen gekregen... Apple heeft binnen een paar maanden al bijna 2 firmware's ge-released terwijl het bij de PSP ongv een kwart jaar duurde voordat de eerste update kwam. Dus als Apple dit tempo er in houd dan zullen we in een half jaar redelijk wat addons krijgen.

Nou vergelijk ik mischien voor jullie apples (Humorloos xD) en peren maar Apple en Sony zijn allebij Super Organisaties en ik weet niet welke ik nou beter vindt...

Apple maakt computers en iPod/iPhones (en daar zijn ze verdomd goed in)

Sony maakt Playstations, Tv's, Laptops, Mp3 Spelers, Telefoons en zelf muziek en films dus je kan alles zeggen maar Sony en Apple zijn allebij grote Multinationals

Greetz, Stiruam

Laatst gewijzigd door Stiruam; 08-11-07 om 19:57.
  #13  
Oud 08-11-07, 22:15
Damian.'s schermafbeelding
Damian. Damian. is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbara88 Bekijk bericht
Hoi!

Ik ben Barbara en ben gadget...verslaafd? Een nogal hinderlijke eigenschap, voporal als je steeds denkt dat je niet dát hebt gekocht wat je ultieme apparaatje is.
Zo ben ik nu in het bezit van een Nokia N95 8GB maar toen ik de online tutorial zag van Steve Jobs werd ik meteen enthousiast over de bedieningswijze van de IPhone. Tja, net bijna 700 euro uitgegeven aan een overigens perfect werkende N95-8GB maar nu dit...de IPhone!

Wie kan mij overtuigen dat de IPhone niet zo buggy is als men zegt?
En dat je de missende functies echt niet nodig hebt?
Ik kan er eentje morgen afhalen voor bijna 500 euro, nieuwstaat, maar ik vraag me af of ik de N95 toch ga missen.

Want als de IPhone alleen een toestel is waar je vooral d komende maanden even leuk mee kunt pronken maar verder bugs en tekortkomingen heeft, dan hou ik het even voor gezien totdat er over een jaar ofzo een nieuwe versie uitkomt.

Wie overtuigt mij?
Ik ben zelf ook gadget verslaafd.
Heb zelf ook een N95 en meerdere PDA's en Smartphones rondliggen .
Nu ik de iPhone een tijdje in gebruik heb vraag ik me af wat ik nog aan de N95 heb.
iPhone is de beste gadget ooit gemaakt vind ik (Gehackt dan )
N95 gaat daarom binnekort op marktplaats.

Ik zeg: Ga ervoor!
  #14  
Oud 08-11-07, 22:18
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ook ik heb een hele tijd gemengde gevoelens gehad over de iphone.
Maar sinds ik er eentje heb wil ik dus niet meer een andere gsm.

Heb nog nooit zo'n fijn scherm gezien.

En geen GPS ? ach daar wordt vast wel iets op gevonden in de vorm van een bluetooth GPS module en TomTom versie 8 ofzo over een maand of 6.
  #15  
Oud 08-11-07, 23:48
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ja pairen met bluetooth is makkelijk maar het maken van goede software valt niet mee...
  #16  
Oud 08-11-07, 23:53
Barbara88 Barbara88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

RDM....ik was net op 't punt om het hierbij te laten maar je maakt me dus nóg nieuwsgieriger!
Jij als N95 bezitter (ik moet je op je woord geloven!) weet dus wat een N95 inhoudt en je kijkt er niet meer naar om sinds je de IPhone hebt...pfff...aantrekkelijke gedachte!

Ik kan er eentje bij hardwaresolutions.us bestellen, levertijd is twee dagen en kost 470 euro incl verzenden. Iemand ervaring met deze firma ? Andere aanbieders zijn particulier en dan moet ik het toestel ophalen, da's geen prettig idee vind ik, een eind reizen.
  #17  
Oud 09-11-07, 10:59
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Is dat niet een beetje duur...? En als je hem ophaald (helaas dus bij een particulier) dan heb je hem direct ook waarschijnlijk al Unlocked en Ge-Jailbreaked... Bespaard je weer wat tijd en je weet zeker dat de post hem niet kwijt maakt...

Greetz, Stiruam
  #18  
Oud 09-11-07, 11:03
KleineAap KleineAap is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Is dat niet een beetje duur...? En als je hem ophaald (helaas dus bij een particulier) dan heb je hem direct ook waarschijnlijk al Unlocked en Ge-Jailbreaked... Bespaard je weer wat tijd en je weet zeker dat de post hem niet kwijt maakt...

Greetz, Stiruam
Alhoewel zelf unlocken en jailbreaken je een hoop leert en er voor zorgt dat je niet bang bent om hem eventueel te moeten restoren, aangezien je dan weet hoe je hem moet jailbreaken... Maar ja, dat is mijn mening
  #19  
Oud 09-11-07, 20:42
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbara88 Bekijk bericht
RDM....ik was net op 't punt om het hierbij te laten maar je maakt me dus nóg nieuwsgieriger!
Jij als N95 bezitter (ik moet je op je woord geloven!) weet dus wat een N95 inhoudt en je kijkt er niet meer naar om sinds je de IPhone hebt...pfff...aantrekkelijke gedachte!

Ik kan er eentje bij hardwaresolutions.us bestellen, levertijd is twee dagen en kost 470 euro incl verzenden. Iemand ervaring met deze firma ? Andere aanbieders zijn particulier en dan moet ik het toestel ophalen, da's geen prettig idee vind ik, een eind reizen.
Dat klinkt als een goede deal! Als dat incl. belasting is! Ik heb nog nooit van dit bedrijf gehoord, maar als je es googled of verschillende fora, moet je hier wel iets over vinden. Anders moet je hier op het forum bij koop kijken oid.
Succes, en het is echt een must-have als gadget freak!
  #20  
Oud 09-11-07, 20:47
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KleineAap Bekijk bericht
Alhoewel zelf unlocken en jailbreaken je een hoop leert en er voor zorgt dat je niet bang bent om hem eventueel te moeten restoren, aangezien je dan weet hoe je hem moet jailbreaken... Maar ja, dat is mijn mening
Hmja sterk punt!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie helpt mij en werkt samen met mij mijn idee uit!! jmulder Ontwikkelen voor iOS 5 22-04-13 21:16
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? Tilburg013 Unlock 10 27-02-11 20:31
Wie kan mij helpen? 3.1.2 janjanjan Archief 1 30-10-09 14:14
Video: Wie kan mij helpen?? bana81 Muziek, foto & video 11 26-01-09 22:43
iPhone: Wie kan mij helpen Roelof Jailbreak 6 21-08-08 20:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.