Ik wi leen iPhone kopen, maar waar? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben van plan om de iPone te gaan kopen. Nou heb ik wel één probleem. Ik wil geen abonnement. Ik heb wel een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik ben van plan om de iPone te gaan kopen. Nou heb ik wel één probleem. Ik wil geen abonnement. Ik heb wel een paar dingen gehoord over België dat je de iPhone daar prepaid kan krijgen. nou is mijn vraag waar kan ik het best de iPone 3G 16GB prepaid kopen, eerste hands, en zo goedkoop mogelijk als dat kan. Met vriendelijke groet, Bas van Niekerk (bewonderaar van de iPhone 3G |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi Bas,
kijk even op iPhone kopen - iPhone Koopadvies en ervaringen op iPhoneclub.nl Daar worden verschillende mogelijkheden besproken. Zomaar een topic openen met "ik wil zo snel en zo goedkoop mogelijk een iphone hebben" staan we niet toe! Deze wordt dus gesloten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4, 1 jaar waar kopen? | stannl | Koopinformatie Nederland | 1 | 26-04-11 19:44 |
maar ik wil nu iets kopen waar ik meer mee kan | deappelbeer | iPhone Navigatie | 1 | 28-09-10 20:31 |
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 06-07-10 19:52 |
iphone kopen, maar waar | Mickeymii | Archief | 1 | 03-12-09 21:30 |
Orginele headset defect - nieuwe kopen maar waar | bram87 | iPhone algemeen | 2 | 12-03-08 20:30 |
|
|