SMS voor Voicemail werkt niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een Voicemail heb dan kreeg ik op mijn Nokia een SMSje. Op de iPhone werkt dat niet. Normale SMSjes werken perfect. Iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Als ik een Voicemail heb dan kreeg ik op mijn Nokia een SMSje. Op de iPhone werkt dat niet.
![]() Normale SMSjes werken perfect. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? Mvg. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nee, het is helaas nog een uitstaand issue... Het werkt niet of half.
Er is al zoveel informatie op het forum over dit probleem. Zoek even... |
|
||||
|
||||
![]() jbott heb je al zoekfunctie gebruikt? Er zijn al verschillende topics hierover.
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb inderdaad al verschillende discussies hierover gezien, maar in de meeste gevallen is het niet duidelijk of het gaat over geen SMS ontvangen, of enkel SMS's van Voice-mails.
Vandaar de nieuwe Topic. PS. nog altijd nergens gevonden wat de reden is dat dit niet werkt? Is dit een probleem op de iPhone of van de provider (Proximus)? |
|
||||
|
||||
![]() iPhone probleem jbott ook dat had je in de andere topics kunnen lezen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile voicemail werkt niet?!?! | Ollie_NL | T-Mobile | 26 | 05-02-10 15:15 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | T-Mobile | 2 | 12-11-09 20:36 |
Voicemail sms'jes komen niet aan | KidE | iPhone algemeen | 56 | 27-09-08 13:03 |
Voicemail werkt niet | bartaemeyers | iPhone algemeen | 6 | 05-09-08 16:40 |
Werkt voicemail ook bij Vodafone in SMS Fix voor 1.1.1 | Masterplace | Vodafone | 1 | 28-01-08 21:17 |
|
|