iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Is er ook al iets duidelijk over de nieuwe macbook? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/20134-iets-duidelijk-over-de-nieuwe-macbook.html)

kleinecasper 27-08-08 17:14

Is er ook al iets duidelijk over de nieuwe macbook?
 
Hallo,

Ik heb net het stukje gelezen over 9 september, dat er dan een evenement zou zijn. Maar weet iemand ook al iets over de nieuwe macbook?

Alvast Bedankt!

Bluescotch 27-08-08 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleinecasper (Bericht 179052)
Hallo,

Ik heb net het stukje gelezen over 9 september, dat er dan een evenement zou zijn. Maar weet iemand ook al iets over de nieuwe macbook?

Alvast Bedankt!

MacBook and MacBook Pro release cycle analysis - September 2008 updates likely - Switch To A Mac

truckdiver 27-08-08 20:15

even wachten tot 9september.
dan wordt er een apple event verwacht.
zijn zelfs geruchten dat apple alles gaat veranderen van zijn toestellen.

forum.bericht 27-08-08 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 179188)
zijn zelfs geruchten dat apple alles gaat veranderen van zijn toestellen.

Dat een Apple gebruiker dit soort geruchten helpt verder de wereld in te gaan<diepe, diep, hele diepe zucht>.


(Denk eens na, enerzijds de logistieke problemen die zoiets oplevert en anderzijds de grenzeloze kapitaalvernietiging die er dan plaats zou vinden)

Bluescotch 27-08-08 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 179188)
even wachten tot 9september.
dan wordt er een apple event verwacht.
zijn zelfs geruchten dat apple alles gaat veranderen van zijn toestellen.

Je source vermeld verkeerde info. Macbook is volgens je source al 2 jaar hetzelfde. Beetje onzin, men spreekt niet voor niets van 4 generaties Macbooks. Verschillen tussen de eerste variant en de laatste zijn aanzienlijk groot.

Als iemand al een grove fout als deze maakt hoef ik de rest niet eens meer te lezen.

Edit:

Heb dus toch maar even verder gelezen en beetje jammer dat de "auteur" ook nog eens de teksten van zijn eigen "source" uit de context rukt. Als je bronnen gebruikt neem dan bronnen die enige kredietwaardigheid hebben ;)

truckdiver 27-08-08 21:53

mij gaat het er ook niet over dat het wel effectief alles gaat veranderen,daarom is het maar een gerucht.
orginele gerucht komt van macrumors
belangrijkste is wat ik wou zeggen dat er in september een apple event gaat gehouden worden,en met wat geluk een update van de macbook.
@forumbericht
als er een gerucht gaat over apple misschien normaal dat een apple gebruiker dat verspreid,zie ik een windowsgebruiker niet doen:rolleyes:
heb hier ook nog geen nokiagebruikers een gerucht over de iphone zien verspreiden:p

forum.bericht 28-08-08 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 179249)
@forumbericht
als er een gerucht gaat over apple misschien normaal dat een apple gebruiker dat verspreid,zie ik een windowsgebruiker niet doen:rolleyes:
heb hier ook nog geen nokiagebruikers een gerucht over de iphone zien verspreiden:p

Ik zal het wel fout hebben maar in kader eerdere berichten van jouw hand had ik de indruk dat je serieus was en dus niet het type wat onzin berichten verspreidt. En "Apple vervangt alles" (samengevat) is gewoon onzin.


Overigens, als je geen OSX bij je naam had staan dan had ik mijn bericht absoluut niet geschreven!


(Kan zo tig geruchten gaan verspreiden dat Gates privé alleen nog maar met Mac werkt, bij Jobs in huis alles Windows is wat de klok slaat, dat iPhoneclub een scamsite is die emailadressen verzamelt, alle iPhones die hier verkocht worden oplichting is, ga maar door.

Geruchten verspreiden is heel makkelijk en vaak hoe onzinniger hoe meer ze gelooft worden.)

jurjenh 28-08-08 02:40

is er al iets bekend gemaakt over het nieuwe macbook, of zijn er alleen geruchten?

zwaan 30-08-08 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurjenh (Bericht 179387)
is er al iets bekend gemaakt over het nieuwe macbook, of zijn er alleen geruchten?

Wat je ook leest, het is gerucht. Tot Apple zelf wat aankondigt. In het geval dat dat gebeurt is dat ook terug te vinden op de site van Apple :)

Guest-20201028093429 11-09-08 16:02

MacBook event op 14 Oktober
 
Nadat dinsdag de nieuwe iPods op het Let's Rock event gepresenteerd zijn duiken er alweer nieuwe geruchten op. Dit keer over een MacBook event dat op 14 October zou gaan plaatsvinden.

Ook gaan er al geruchten over de toch wel verwachte MacBook Touch. Hieronder een (Misschien wel uitgelekte) afbeelding van het apparaat. Ikzelf vind het er wel gelikt uitzien maar of het echt handig is... De tijd zal het leren.


http://gizmodo.com/assets/images/giz.../09/mbtouc.jpg


Bron: http://gizmodo.com/5048126/rumor-app...vent-on-oct-14


TriXal0ne

hanstin 11-09-08 23:51

Je ziet toch dat het nep is? de vingers en macbook enzo?

BadSide 12-09-08 09:04

Een MacBook Touch lijkt op het eerste gezicht misschien wel heel vet, maar dan vraag ik me toch af hoe je daar fatsoenlijk gebruik van kunt maken.
Wanneer je hem recht houdt, dus bijvoorbeeld tegen een muur aan, zit je heel de tijd met je armen in de lucht. Wanneer je hem op je schoot houdt, of plat op een bureau, zit je heel de tijd naar beneden te kijken. Lijkt me niet echt optimaal allemaal.

iMick 12-09-08 12:43

Een tabled laptop lijkt mij ook niet zo heel erg comfortabel,
hopelijk komen er in oktober updates van de MacBook lijn.

Al zou ik pas volgend jaar pas een nieuwe
MacBook kopen ivm de nieuwe chipsets die
dan gebruikt gaan worden.

edit: en ik bedoel dus de macbook lijn van nu en niet die tablet
dat zie ik niet 1,2,3 nu gebeuren.

Doblie 12-09-08 13:44

Geloof je het zelf? Ziet er ongeloofwaardig uit! Dit komt echt niet, en als dit komt.... R.I.P. Apple..

nwegbrans 13-09-08 13:29

Wow die ziet er wel heel vet uit!
Maar toch denk ik niet dat Apple deze stap opeens zal maken

BadSide 13-09-08 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doblie (Bericht 188397)
Geloof je het zelf? Ziet er ongeloofwaardig uit! Dit komt echt niet, en als dit komt.... R.I.P. Apple..

Zoiets zal vast wel ooit uitkomen (er zijn nu toch ook gewoon tablets met Windows?), maar ik denk dat het dan toch een stuk beter is uitgewerkt. Misschien bepaalde poten of iets dergelijks zodat je er alsnog normaal (lees: comfortabel) op kunt werken.

VisionRoy 13-09-08 17:46

Ik krijg aankomende week mijn MacBook Pro binnen :)

Ik ga niet zitten wachten op het MacBook Event.

Downburstx 14-09-08 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VisionRoy (Bericht 189539)
Ik krijg aankomende week mijn MacBook Pro binnen :)

Ik ga niet zitten wachten op het MacBook Event.

Nu heb je wel eerder een MacBook dan mij, maar ik wacht toch liever een paar weken. Als het goed is heb ik dan voor dezelfde prijs een snellere krachtpatser! :D

Downburstx 14-09-08 14:52

Oeps,dubbel post

nwegbrans 14-09-08 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Downburstx (Bericht 190426)
Nu heb je wel eerder een MacBook dan mij, maar ik wacht toch liever een paar weken. Als het goed is heb ik dan voor dezelfde prijs een snellere krachtpatser! :D

Het kan ook langer dan een paar weken duren.
Ik weet nog dat verwacht werd dat in juni al de MBP zou worden ge-update.
Sommige mensen wachten nu al maanden.
Als je er echt een nodig hebt zou ik hem gewoon nu kopen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.