//

HELP! Alles werkt behalve iPod-functie

HELP! Alles werkt behalve iPod-functie discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Ik heb vandaag 3 iPhones geunlocked. Ik had het nog nooit eerder gedaan, dus ik was erg blij dat het was gelukt. Het sersie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-07, 22:39
Quido Quido is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Standaard HELP! Alles werkt behalve iPod-functie

Goedeavond,

Ik heb vandaag 3 iPhones geunlocked. Ik had het nog nooit eerder gedaan, dus ik was erg blij dat het was gelukt.

Het sersie nr. van mijn iPhone is: 7v743, dus hij heeft firmware 1.1.1 en dus dat TIFF-lek gedicht.

Ze werken alledrie goed, zo ver ik weet. Het enige probleem is dat iTunes de iPhone niet kan openen. Ik heb alles al geprobeerd wat op de andere forums staat.

Ik krijg het bericht dat iTunes de iPhone niet kan openen en dat ik hem moet herstellen om hem weer te laten werken. Als ik de restore doe met het bestand iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore dan wordt het bestand uitgeoakt en dan verdwijnt het schermpje. Als ik gewoon herstellen doe, dan wordt de software gedownload, maar dan kan dat ook niet geïnstalleerd worden.

Ik heb bij 1 iPhone (die van mij zelf is) eerst de restore gedaan met het bestand iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore. Ik probeerde hem toen te unlocken met Caranval, maar dat lukte niet. Ik heb het toen gewoon gedaan via AppSnapp. Dit ging gewoon allemaal goed.

Bij de andere 2 lukte de unlock zelfs zonder de restore met iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore!

Ik weet me nu geen raad meer. Ik ben er al de hele dag mee bezig. Ik kan nu alles gebruiken behalve de iPod-functie.

Weet iemand nog iets wat ik kan doen? Als ik nu naar iTunes ga (met mijn eigen iPhone) dan krijg ik alleen een samenvatting te zien.

Bedankt,

Quido
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod functie werkt niet meer Spider109 iPhone algemeen 12 22-01-11 13:34
Beta 3.1 ipod functie werkt pas na syncen pascalletje iPhone algemeen 0 01-07-09 16:38
2G telefoon GEEN service. Alles doet het behalve dat. harleyking iPhone algemeen 20 12-02-09 12:05
Muziek: Ipod functie werkt niet meer na 2.0.1/2.0.2 update manga Muziek, foto & video 0 23-08-08 18:36
Muziek: ipod functie werkt niet cwsmdb Muziek, foto & video 3 24-02-08 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.