Mijn vraag is op LOCKED gezet:waarom? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een simpel vraagje,want voor het ogenblik zie ik het niet meer.Er komen zoveel tuto's uit ,dat ik niet meer weet welke te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Mijn vraag is op LOCKED gezet:waarom?
Hallo,
Ik heb een simpel vraagje,want voor het ogenblik zie ik het niet meer.Er komen zoveel tuto's uit ,dat ik niet meer weet welke te gebruiken. Ik heb een V1 met [wiki=1282]Firmware[/wiki] 2.0.1 die ik graag naar 2.0.2 wil upgraden.Ik werk onder Mac OX (Leopard). Welke methode (simpel en zeker)kan ik nu het beste gebruiken? De vele topics worden meer en meer onduidelijker.Ik vind mijn vraag dan ook terecht. De zoekfunctie gebruik ik elke keer ,en toch vind ik mijn antwoord niet.Keep it simple !! Thanks,
Cort iPhone US 16 GB V1 Firmware 2.0.1 update iTunes Laatst gewijzigd door cort; 29-08-08 om 16:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jouw topic is gesloten, omdat het MAKKELIJK gevonden kon worden.
Tevens zijn er handleidingen op de wiki om te updaten (Die ook overzichtelijk is, en wat je ook makkelijk kon vinden): https://forum.iculture.nl/f59/i...m-2-0-2-a.html Deze gaat nu ook weer op slot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone is LOCKED! | lavieenrose | Archief | 4 | 08-11-09 14:28 |
iPhone 3G: OS 3.0 per ongeluk op mijn 3G gezet | plecto | Unlock | 10 | 22-06-09 22:57 |
iPhone 1e gen.: Mijn Iphone is Sim-locked, HELP please. | Jerreby | Unlock | 20 | 13-12-08 17:34 |
Mijn 2G is locked | Tummer1988 | Archief | 1 | 10-12-08 15:00 |
|
|