iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iTunes voor x64 in aantocht??? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/2033-itunes-voor-x64-aantocht.html)

fedorr 08-11-07 23:24

iTunes voor x64 in aantocht???
 
Vandaag heb ik mijn iTunes op mijn windows Vista x64 geüpdate naar 7.5. Toen ik mijn iPhone aansluitte opende dit automatisch iTunes. Niets nieuws dit deet iTunes ook al bij 7.4. Het merkwaardige was alleen de foutmelding die hierop volgt. In 7.4 werd mij simpelweg verteld dat de iPhone niet werd ondersteund in 64bits versies van windows. Na de update echter kreeg ik de mededeling dat ik de verkeerde versie van iTunes had geïnstalleerd. Ik moet nu iTunes deïnstalleren en de 64bits versie van iTunes installeren.
Deze is echter niet beschikbaar. Maar misschien dan toch, binnenkort...

ArB 08-11-07 23:33

Nou graag ! Dan kan ik eindelijk rechtstreeks syncen.
Doe het nu in een vmware sessie (op de laptop)

Lucas 09-11-07 23:26

Ik heb dus hetzelfde probleem. Downgraden naar 32bits is voor mij geen optie helaas (4gb Ram).
Is er geen oplossing voor?

Carlo_1983 30-11-07 19:45

Hallo mensen,

Ik heb een ipod en een iphone, ik draai ook windows vista 64-bit.
Als ik mijn ipod aanluit met itunes is het geen probleem doe ik dat met de iphone zegt hij dat er geen 64-bit software aanwezig is ????

iemand een oplossing ?

TJB 30-11-07 20:33

Een eventuele omslachtige oplossing, maar makkelijker dan 2-os'en gaan installeren:

Je zou misschien eventueel met VMWare Workstation XP kunnen virtualiseren, Ik weet niet 100% zeker of het werkt, maar VMWare workstation heeft ondersteuning voor USB. Je kan je vista muziek folders delen, en via het netwerk op XP in itunes toevoegen, etc.

Wou dit ook toen gaan proberen, tot ik het daemon tools vs itunes XP freeze probleem had opgelost, althans toen ik wist dat daemon-tools the bad boy was :D. Dus bij XP gebleven voorlopig, maar het is interessant om te weten of dit werkt of niet. Je heb wel workstation nodig(kost geld), en ik weer niet of VMPlayer USB ondersteunt(deze is gratis).

VMware: Virtualization, Virtual Machine & Virtual Server Consolidation - VMware

Er is verder geen oplossing, alleen XP installeren.. of Vista 32-bit.

Carlo_1983 01-12-07 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TJB (Bericht 21976)
Een eventuele omslachtige oplossing, maar makkelijker dan 2-os'en gaan installeren:

Je zou misschien eventueel met VMWare Workstation XP kunnen virtualiseren, Ik weet niet 100% zeker of het werkt, maar VMWare workstation heeft ondersteuning voor USB. Je kan je vista muziek folders delen, en via het netwerk op XP in itunes toevoegen, etc.

Wou dit ook toen gaan proberen, tot ik het daemon tools vs itunes XP freeze probleem had opgelost, althans toen ik wist dat daemon-tools the bad boy was :D. Dus bij XP gebleven voorlopig, maar het is interessant om te weten of dit werkt of niet. Je heb wel workstation nodig(kost geld), en ik weer niet of VMPlayer USB ondersteunt(deze is gratis).

VMware: Virtualization, Virtual Machine & Virtual Server Consolidation - VMware

Er is verder geen oplossing, alleen XP installeren.. of Vista 32-bit.

Ik ben overgegaan naar de 32-bit versie... dan maar 1gb minder geheugen ... dus 3gb ipv 4gb

en alles werkt nu ..

greetz Carlo

Stiruam 01-12-07 10:23

@ Carlo,
Jaah ik heb ook 4Gb met 32 bit maar zoveel ram gebruikt vista tog niet :p dus al had ik 2Gb dan zou hij nogsteeds zo mooi daaien... Echter zie ik die 64bit iTunes ook wel zitten xD

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:40.