//

iTunes voor x64 in aantocht???

iTunes voor x64 in aantocht??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik mijn iTunes op mijn windows Vista x64 geüpdate naar 7.5. Toen ik mijn iPhone aansluitte opende dit automatisch iTunes. Niets nieuws dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-07, 00:24
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard iTunes voor x64 in aantocht???

Vandaag heb ik mijn iTunes op mijn windows Vista x64 geüpdate naar 7.5. Toen ik mijn iPhone aansluitte opende dit automatisch iTunes. Niets nieuws dit deet iTunes ook al bij 7.4. Het merkwaardige was alleen de foutmelding die hierop volgt. In 7.4 werd mij simpelweg verteld dat de iPhone niet werd ondersteund in 64bits versies van windows. Na de update echter kreeg ik de mededeling dat ik de verkeerde versie van iTunes had geïnstalleerd. Ik moet nu iTunes deïnstalleren en de 64bits versie van iTunes installeren.
Deze is echter niet beschikbaar. Maar misschien dan toch, binnenkort...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-07, 00:33
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Nou graag ! Dan kan ik eindelijk rechtstreeks syncen.
Doe het nu in een vmware sessie (op de laptop)
  #3  
Oud 10-11-07, 00:26
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

Ik heb dus hetzelfde probleem. Downgraden naar 32bits is voor mij geen optie helaas (4gb Ram).
Is er geen oplossing voor?
  #4  
Oud 30-11-07, 20:45
Carlo_1983 Carlo_1983 is offline
• iOS 6.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 206
Standaard

Hallo mensen,

Ik heb een ipod en een iphone, ik draai ook windows vista 64-bit.
Als ik mijn ipod aanluit met itunes is het geen probleem doe ik dat met de iphone zegt hij dat er geen 64-bit software aanwezig is ????

iemand een oplossing ?
  #5  
Oud 30-11-07, 21:33
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Een eventuele omslachtige oplossing, maar makkelijker dan 2-os'en gaan installeren:

Je zou misschien eventueel met VMWare Workstation XP kunnen virtualiseren, Ik weet niet 100% zeker of het werkt, maar VMWare workstation heeft ondersteuning voor USB. Je kan je vista muziek folders delen, en via het netwerk op XP in itunes toevoegen, etc.

Wou dit ook toen gaan proberen, tot ik het daemon tools vs itunes XP freeze probleem had opgelost, althans toen ik wist dat daemon-tools the bad boy was . Dus bij XP gebleven voorlopig, maar het is interessant om te weten of dit werkt of niet. Je heb wel workstation nodig(kost geld), en ik weer niet of VMPlayer USB ondersteunt(deze is gratis).

VMware: Virtualization, Virtual Machine & Virtual Server Consolidation - VMware

Er is verder geen oplossing, alleen XP installeren.. of Vista 32-bit.

Laatst gewijzigd door TJB; 30-11-07 om 21:38.
  #6  
Oud 01-12-07, 10:31
Carlo_1983 Carlo_1983 is offline
• iOS 6.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TJB Bekijk bericht
Een eventuele omslachtige oplossing, maar makkelijker dan 2-os'en gaan installeren:

Je zou misschien eventueel met VMWare Workstation XP kunnen virtualiseren, Ik weet niet 100% zeker of het werkt, maar VMWare workstation heeft ondersteuning voor USB. Je kan je vista muziek folders delen, en via het netwerk op XP in itunes toevoegen, etc.

Wou dit ook toen gaan proberen, tot ik het daemon tools vs itunes XP freeze probleem had opgelost, althans toen ik wist dat daemon-tools the bad boy was . Dus bij XP gebleven voorlopig, maar het is interessant om te weten of dit werkt of niet. Je heb wel workstation nodig(kost geld), en ik weer niet of VMPlayer USB ondersteunt(deze is gratis).

VMware: Virtualization, Virtual Machine & Virtual Server Consolidation - VMware

Er is verder geen oplossing, alleen XP installeren.. of Vista 32-bit.
Ik ben overgegaan naar de 32-bit versie... dan maar 1gb minder geheugen ... dus 3gb ipv 4gb

en alles werkt nu ..

greetz Carlo
  #7  
Oud 01-12-07, 11:23
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

@ Carlo,
Jaah ik heb ook 4Gb met 32 bit maar zoveel ram gebruikt vista tog niet dus al had ik 2Gb dan zou hij nogsteeds zo mooi daaien... Echter zie ik die 64bit iTunes ook wel zitten xD

Greetz, Stiruam
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe TomTom carkit voor iPhone 4 in aantocht Granny Smith Chat en geruchten 24 11-03-11 18:31
iPhone blijft sync'en, maar rondt niet af (W7 x64) drsmv1 iTunes 3 26-03-10 16:14
Windows: itunes voor Windows XP x64, een workaround? Flapster_NL iTunes 8 15-04-09 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:29.