iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   op de Iphone 1.1.1 app. iDrum mogelijk? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/20435-op-de-iphone-1-1-1-app-idrum-mogelijk.html)

fedex 31-08-08 22:08

op de Iphone 1.1.1 app. iDrum mogelijk?
 
Hoi,

Ik heb een US iPhone 1.1.1 (8GB). Vriend v mij heeft iPhone 3G met de app. iDrum. Via App Store gekocht. Erg gave app. en ik wil hem graag ook op mijn iphone.

vraag: heeft iemand deze app. op zijn gejailbreakte iPhone (1.1) draaien. En hoe heb je dat gedaan?

Heb iDrum.ipa gedownload en wil hem installeren. Veel forums geven aan dat je dit via ftp kan plaatsen in je iPhone en installeren via iTunes, maar moet je wel n keer een app. via App Store hebben gedownload. Omdat ik geen App Store op mijn iPhone heb valt dit al af.

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

iMario 31-08-08 22:14

Je kan iDrum niet installeren op je iPhone 1.1.1. Dat komt omdat er een compleet andere structuur inzit, misschien eens updaten naar de nieuwere Firmware?

JWVD 31-08-08 22:40

Je loopt inderdaad erg achter en zie ook geen reden waarom je niet zou upgraden ;) Met een backup kan je gewoon al je data behouden hoor!

fedex 31-08-08 23:32

Citaat:

iMario: Je kan iDrum niet installeren op je iPhone 1.1.1. Dat komt omdat er een compleet andere structuur inzit, misschien eens updaten naar de nieuwere Firmware?
Als ik mijn iPhone upgraden naar 2.0.2 Hoe zou ik het verder moeten aanpakken met de app. iDrum?

Tijn1 31-08-08 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedex (Bericht 181590)
Als ik mijn iPhone upgraden naar 2.0.2 Hoe zou ik het verder moeten aanpakken met de app. iDrum?

als je hebt geupdate, kan je het downloaden uit de app store of via ssh naar je iphone zetten!

Dan kan jij ook lekker drummen!!

fedex 31-08-08 23:37

Citaat:

JWVD: Je loopt inderdaad erg achter en zie ook geen reden waarom je niet zou upgraden ;) Met een backup kan je gewoon al je data behouden hoor!
Helemaal gelijk, had nog geen reden toe voor upgrading maar nu wel! Hoe kan ik mijn contact gegevens backup-en? en na een firmupdate 2.0.2 heb je dan een idee om de app iDrum te installeren?

fedex 31-08-08 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 181595)
als je hebt geupdate, kan je het downloaden uit de app store of via ssh naar je iphone zetten!

Dan kan jij ook lekker drummen!!

ok cool, ga ik een firmware update uitvoeren. nog tips hoe ik dit het makkelijks kan gaan uitvoeren?

Tijn1 31-08-08 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedex (Bericht 181601)
ok cool, ga ik een firmware update uitvoeren. nog tips hoe ik dit het makkelijks kan gaan uitvoeren?

lezen nog eens lezen en als je er niet uitkomt vragen stellen in de desbetreffende topics!

check eerst de wiki voor een back-up van al je data, dit doe je met open ssh!

fedex 01-09-08 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 181607)
lezen nog eens lezen en als je er niet uitkomt vragen stellen in de desbetreffende topics!

check eerst de wiki voor een back-up van al je data, dit doe je met open ssh!

thnx voor de tip! zal het eens grondig gaan uitzoeken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:41.