iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   waarschijnlijk 15 sept in turkije (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/20520-waarschijnlijk-15-sept-turkije.html)

ipodpino 02-09-08 00:38

waarschijnlijk 15 sept in turkije
 
Hoogstwaarschijnlijk komt de iPhone in Turkije rond 15 september (bij Vodafone), hoogstwaarschijnlijk zonder simlock, aangezien 2 providers de iPhone gaan leveren.
Prijzen op dit moment nog onbekend.

Dus mochten er nog mensen met vakantie zijn....

Destiny 02-09-08 00:43

Wat is je bron?

ipodpino 02-09-08 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 182236)
Wat is je bron?

Medewerker (afdelingschef istanbul) vodafone turkije. Het staat bij geruchten, omdat hij het niet voor 100% zeker wist.
In turkije word de iPhone straks ook door turkcell geleverd, maar op hun site staat ook nog steeds geen datum.
Vodafone Türkiye: Apple iPhone Anasayfasý voor Voda
iPhone 3G BaÅŸvuru Formu - Turkcell voor Tcell.
Mijn contact kon nog niets zeggen over simlock, ze gaan er wel hoogstwaarschijnlijk met speciale abbonnementen werken.

junero 04-09-08 15:45

in turkije 2 keer zo duur als hier hoor en ja hoe kom je erbij datbze het zinder simlock zullen leveren vodafone doet zijn eigen simlock en turkcell weer zijn eigen

ipodpino 04-09-08 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 183880)
in turkije 2 keer zo duur als hier hoor en ja hoe kom je erbij datbze het zinder simlock zullen leveren vodafone doet zijn eigen simlock en turkcell weer zijn eigen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipodpino (Bericht 182259)
Mijn contact kon nog niets zeggen over simlock, ze gaan er wel hoogstwaarschijnlijk met speciale abbonnementen werken.

Waar zie jij dat ik zeg dat ze zeker unlocked zijn? Het is nog een gerucht....
Wat geen gerucht meer is dat Turkcell 26 september de iPhone gaat leveren.

ps ben wel benieuwd, hoe je aan de wijsheid komt dat ze 2x zo duur zijn.

junero 05-09-08 00:07

je zegt toch zelf bij je eerste post hoogswaarschijnlik simlock vrij hoe kom je zelf daarbij
En in turkije zijn de telefoons in het algemeen duurder dan europa door enorme belastingen als je maar niet weet

mo38 05-09-08 00:50

in turkije zijn 2e handjes zelfs heel duur ivm nederland.

Maar Turkcell gaat de iphone pas 26 september verkopen. Ik heb nergens wat gelezen over vodafone. prijzen zijn nog niet bekend.

En 3G bestaat maar een maand of 2 in turkije. Wat me opviel is dat turkcell dure samsung telefoontjes voor 160 YTL ongeveer 100 euro verkocht. İn nederland kosten die 200 euro los ong. En je kreeg er 160 ytl beltegoed bij. De turkse markt is bekend om zijn dump mogelijkheden. Als je een product goedkoop aanbied kan je heel snel winst maken uit je omzet.

Mediamarkt verkoopt al zijn producten voor de helft van de marktwaarde. Mense staan de eerste paar weken in de rij.

Dus het zou kunnen dat de iphone heel goedkoop kan worden verkocht als we de huidige markt situatie voor ogen nemen.

hey69 07-09-08 19:29

Als dit zo is, dan stuur ik mn ouders wel naar een winkel daar :), zijn daar nog enkele weken

Wingzero 07-09-08 22:07

ik ga der 23 september heen dus zal eens om me heen kijken haha,, ze houden van euros daar dus maar is kijken of ze der 1 verkopen voor 100 euro.. :P

hey69 08-09-08 00:18

100 thats pushing it niewaar? :)

ipodpino 14-09-08 00:14

Turkcell gaat ze idd na 26 september leveren (met simlock :( ), verwachting is dat ze pas in oktober voorraad in de winkels hebben.

Vodafone blijft stil......beetje vaag, dat zelfs hooggeplaatste figuren niet weten wat nou de bedoeling is.

Ethem_Ebru 15-09-08 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wingzero (Bericht 185635)
ik ga der 23 september heen dus zal eens om me heen kijken haha,, ze houden van euros daar dus maar is kijken of ze der 1 verkopen voor 100 euro.. :P

Haha ik kan er wel om lachen, ze houden hier net zo veel van euro's. Alleen ik weet zeker dat het daar nog duurder gaat worden dan hier. Ik denk zelfs rond de 900 euro. Dit omdat ik veel contacten heb met mensen daar en af en toe wel eens over de trend van de iphone ( 3g ) praat.

hababam 15-09-08 13:48

Turkije verkoopt zijn toestellen 15 a 25 % duurder dan in Nederland

junero 15-09-08 16:44

wow ik wist niet dat er zoveel turken op de forum waren man

Modbreak:
Post aangepast. Het blijft een Nederlandstalig forum


ipodpino 20-09-08 01:39

en ook bij vodafone vanaf 26 september te verkrijgen

ArB 20-09-08 03:19

Topicstart ging over een gerucht over 15 september. Inmiddels is het duidelijk wanneer hij daar echt komt en ik zie geen reden meer om dit topic open te laten.

Slotje ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.