//

Modborrel

Modborrel discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej luitjes, Zijn er nog plannen voor een modborrel? Of gaan we de plannen uitstellen? Zelf zou ik deze en volgende week nog wel kunnen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 08-09-08, 14:05
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Hej luitjes,

Zijn er nog plannen voor een modborrel? Of gaan we de plannen uitstellen?

Zelf zou ik deze en volgende week nog wel kunnen, maar vanaf half september gaat het voor mij 3 maanden erg lastig worden om een doordeweekse avond ergens naartoe te gaan.
Ik heb vanaf 22 september 7 weken lang een hoop cursussen op de maandag en woensdagavond tot 21.00 uur (jaja, we krijgen er weer een hoop certificaten bij )
De overige doordeweekse avonden heb ik dan geen behoefte om van huis weg te zijn.

Daarnaast verwachten we over 2 maanden onze 2e, dus daarna gaat het ook lastig worden.

Zoals Scorpio ook al aangaf, zijn weekenden is voor mij ook geen optie (eigenlijk de vrijdagavond ook liever niet).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 08-09-08, 14:37
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ik denk zelf aan de di-woe-do avonden en ik kan ook niet al teveel meer deze maand en volgende maand zit ik een weekje in orlando, dus dat gaat ook lastig worden.

Het lijkt me dat een donderdagavond de meest handige is ? Ik vind amsterdam alleen niet handig omdat ik:
a. veel in het zuiden zit op dit moment
b. enorm veel file's die kant opstaan
c. parkeren daar rete duur is

kortom het moet wel leuk blijven...
Ik kan me prima vinden in locaties in de omgeving brabant.......
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #63  
Oud 08-09-08, 18:22
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Het blijkt inderdaad een bizarre uitdaging om een goede datum te plannen, dus ik hak bij deze de knoop maar door met het besef dat een aantal van jullie helaas niet aanwezig kunnen of willen zijn. De modborrel zal woensdag 17 september om 20:30 uur worden gehouden in Rotterdam. Nogmaals: ik zou het enorm waarderen als iedereen zijn uiterste best zou willen doen om toch te proberen aanwezig te zijn. Laat even weten of je wel of niet kunt komen.

Vanaf 19:00 uur kun je - als je dat gezellig vindt - aanschuiven voor een hapje vooraf, maar de daadwerkelijke "vergadering" start om 20:30 uur zodat iedereen de tijd heeft om aanwezig te zijn. Ik heb toch maar weer voor Rotterdam gekozen omdat dat voor een grote groep centraler ligt dan Amsterdam, maar ik zou het waarderen als er ook eens naar een andere locatie gekeken kon worden. Ongeacht waar we verzamelen; er zullen altijd mensen zijn die (lang) moeten reizen en het is niet helemaal fair als dat steeds dezelfden moeten zijn.

Aangezien ik zelf niet echt superbekend ben in Rotterdam laat ik het aan jullie over om suggesties te doen voor een leuke locatie.
  #64  
Oud 08-09-08, 19:32
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Uh dan kan ik niet







Geintje ik zorg wel dat ik er ben, even nadenken over locaties.....
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #65  
Oud 08-09-08, 19:36
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Zal ook nog even kijken voor een locatie.
Wat het ook wordt: graag eentje die per openbaar vervoer, maar ook per auto goed bereikbaar is (met voldoende parkeergelegenheid). In de regel betekent dat wellicht liever niet in het centrum dus.
Zullen wij samen even rondkijken Arb?
  #66  
Oud 08-09-08, 19:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ik zal m'n best doen om er aanwezig te zijn. Moet te doen zijn.

Misschien een lokatie in de buurt van Ahoy?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #67  
Oud 08-09-08, 20:00
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ik denk eerder aan alexanderpolder. Dat is vanaf centraal station 1 halte verder. En vanaf utrecht stopt de trein er gelijk. Ook goed bereikbaar met de metro.

Deze locatie lijkt me wel geschikt ?
Drank & Spijs lokaal Lust

Sate van de haas kost 10,50 patat extra kost 50 cent geloof ik.
Een compleet menu tapas kost rond de 20 euro.

Moet ik wel vantevoren aangeven, want dan zetten ze ons een beetje achterin.

Parkeren is daar gratis trouwens en ik kan eventueel wat mensen afzetten op het station na afloop
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.

Laatst gewijzigd door ArB; 08-09-08 om 20:09.
  #68  
Oud 08-09-08, 20:12
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Als je er veilig dichtbij kan parkeren: top.

Eerlijk gezegd denk ik, gelet het karakter van de te bespreken zaken (niet dat het zo ernstig is, maar eventjes serieus zullen we toch moeten zijn) dat een beetje rustige omgeving best helpt. Iets met een klein zaaltje wellicht voor de feitelijke bespreking? Daarna voor de liefhebbers de kroeg in .

Het houden van een dergelijke bespreking aan een lange restauranttafel in een rumoerige omgeving (mag ik de friet nog even??)werkt niet altijd even goed......, hoewel het natuurlijk wel weer gezellig is.
JP?
  #69  
Oud 08-09-08, 20:14
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Lijkt mij in ieder geval prima. Saté is altijd goed Is het tijdstip (19:00 uur) voor iedereen haalbaar of is dat te vroeg?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
Het houden van een dergelijke bespreking aan een lange restauranttafel in een rumoerige omgeving (mag ik de friet nog even??)werkt niet altijd even goed......, hoewel het natuurlijk wel weer gezellig is.
Helemaal mee eens! Als we ons enigzins zouden kunnen afzonderen (dus zonder teveel omgevingslawaai) zou dat absoluut mijn voorkeur hebben. Overigens was dat ook mijn idee door eerst te gaan eten en pas daarna te praten
  #70  
Oud 08-09-08, 20:16
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Vergeet niet dat we er op een woensdag zitten he ? Dus zo druk zal het niet zijn gok ik. Maar idd je blijft in het restaurant zitten aan een tafel. Vandaar het voorstel om achterin te gaan zitten van de mevrouw die ik sprak (net ff gebeld ivm de prijzen)

Parkeren is daar geen enkel probleem en het is een rustige wijk hoor, ik woon er vlakbij

En een zaal apart voor een man of 7 in rotterdam ? succes
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #71  
Oud 08-09-08, 20:16
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Voor mij is het vijf kwartier rijden, zonder spits. Vanaf Utrecht, hoe gaat dat richting Rotterdam rond de spits?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #72  
Oud 08-09-08, 20:19
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ik werk in De Meern en ben binnen een uur thuis. De grootste file staat bij woerden meestal.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #73  
Oud 08-09-08, 20:19
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Nou ja, kijk eventjes of het lukt, met z'n 7-nen in een zaaltje lijkt niet veel, maar je bent in de helft van de tijd klaar. Daarna even socializen wat mij betreft, worden we tijdens het socializen tenminste niet gestoord door JP die allerlei "zakelijke" dingen wil bespreken...............
  #74  
Oud 08-09-08, 20:29
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik zal er ook bij zijn. Ik kom vanaf Tilburg met de trein naar station Alexander. Gelukkig heb ik iPhone 3G dus kan makkelijk van het station naar die tent lopen
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #75  
Oud 08-09-08, 20:29
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ik loop er morgen wel even langs om te kijken hoe "erg" de overlast is ?
Anders verzinnen we wel wat anders hoor geen probleem. Het leek me gewoon een gezellige tent. Ze hebben geen zaaltje apart. Maar na eten blijven zitten en een bespreking voeren was geen enkel probleem.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #76  
Oud 08-09-08, 20:33
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Ik zal dit bericht steeds aanpassen:

Aanwezig: Jean-Paul, Gonny, "R", ArB, Destiny, Scorpiosoft, psychonikeo, cypher21 (onder voorbehoud oppas)
Nog geen bericht: Michael, sossienl, colliehome, macfreaker, bomans
Afwezig: -
  #77  
Oud 08-09-08, 20:35
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB Bekijk bericht
Ik loop er morgen wel even langs om te kijken hoe "erg" de overlast is ?
Anders verzinnen we wel wat anders hoor geen probleem. Het leek me gewoon een gezellige tent. Ze hebben geen zaaltje apart. Maar na eten blijven zitten en een bespreking voeren was geen enkel probleem.
Top!
Die gezelligheid klinkt goed in de oren hoor!
Het is alleen dat het me wijs lijkt om even kort serieus met elkaar te praten, daarna kunnen we die gezelligheid in om er echt van te genieten
  #78  
Oud 08-09-08, 20:36
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Moet natuurlijk de bob voor mijzelf zijn en een beetje redelijk op tijd thuis zijn. Volgende dag weer vroeg op. Maar dat zal geen probleem worden.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #79  
Oud 08-09-08, 20:39
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Rotterdam! gewoon in mijn werkstad dus

En lust is inderdaad goed eten daar!
Ik denk dat ik er om 19.00 wel kan zijn. Moet ik even uitzoeken wat het makkelijkste is vanaf mijn werk.
  #80  
Oud 08-09-08, 21:53
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ah kijk, updates en beslissingen

Ik moet morgen ff de oppas bellen of die woensdag kan aangezien mijn vriendin dan tot 20.00 werkt.
Ik ga dan rond 17.00 in Ede weg, zonder files een uur rijden, dus 19.00 met een beetje file zou te doen moeten zijn.

Morgenavond na 22.00 (heb een teammeeting tot 21.00) kan ik met zekerheid zeggen of ik erbij ben of niet, maar denk dat het geen probleem zal zijn.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.