//

Modborrel

Modborrel discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Ik zal mijn avond eens beschrijven: Om 17:15 vertrok ik uit Waalwijk naar Tilburg om de trein te pakken. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 18-09-08, 11:30
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Ik zal mijn avond eens beschrijven:

Om 17:15 vertrok ik uit Waalwijk naar Tilburg om de trein te pakken. Ik wilde eerst even pinnen, maar de bank automaat was tijdelijk buiten gebruik (1X). Toen ik doorreed kwam ik bij een kruispunt waar een ongeluk was gebeurd. Heb ik 15 min staan wachten (2X). Daarna alle stoplichten tegen gehad (3X) en kwam ik te laat aan in Tilburg waardoor ik de trein miste (4X).
Ik denk ik pak de volgende wel. Dus ik in de volgende gestapt. Die trein reed 1 halte verder en stopte en reed niet verder. Bleek dus dat ik in de verkeerde was gestapt. Dus ik weer terug naar Tilburg (5X). Gelukkig daarna wel de goede trein gepakt.

Eenmaal op Rotterdam Centraal aangekomen zette ik net even mijn muziek uit. Hoorde ik nog net op tijd dat mijn trein op een ander spoor vertrok ( Had ik toch nog een beetje geluk ).

Toen ik aankwam op Rotterdam Alexander moest ik nog 15 min. lopen. Dat is niet zon ramp.

Voor de rest was de borrel super gezellig en leerzaam. Nogmaals dank aan JP en Gonny .

Toen de borrel afgelopen was ging ik weer terug naar Tilburg. Wat bleek nou, ik had net de laatste trein gemist van Rotterdam naar Tilburg. Ik kon alleen nog naar Breda. Ik balen en mijn moeder ook, want die moest mij om 1 uur 's nachts gaan ophalen in Breda (6X) en vervolgens naar Tilburg rijden om mijn auto op te halen.

Eenmaal thuis gekomen wilde ik natuurlijk gelijk gaan slapen. Moest ik eerst nog me 2-persoonsbed op maken, omdat ik hem die middag had verschoond (7X). Daarna kon ik eindelijk slapen .

In totaal dus 7X !!!! een tegenslag gehad . Voor de rest was het wel gezellig

In iHome kun je heel snel zien of je trein op tijd rijdt en waar!

Ik hoop dat jullie het gezellig hebben gehad. Ik wacht rustig af op de notulen e.d.
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 19-09-08, 04:08
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Verslag is inmiddels online Deze thread maar even sluiten om het verder centraal te houden.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.