//

Van 1.1.4 Ziphone naar 2.0.2.PWN ervaringen !!!!

Van 1.1.4 Ziphone naar 2.0.2.PWN ervaringen !!!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iPhone 2G met FW 1.1.4 (Ziphone)... Ik schuim verschillende fora af om te zien of er problemen zijn met de nieuwste firmware en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-08, 21:35
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Exclamation Van 1.1.4 Ziphone naar 2.0.2.PWN ervaringen !!!!

Ik heb iPhone 2G met FW 1.1.4 (Ziphone)...

Ik schuim verschillende fora af om te zien of er problemen zijn met de nieuwste firmware en het unlocken en activeren met PWN-AGE 2.5.0.2...

Ben heel geneigd om de upgrade te doen ware het niet dat er veel zijn die toch wel problemen ondervinden met het upgraden..

Vandaar de vraag om ervaringen van ex-Ziphoners (1.1.4) die de
upgrade wel gedaan hebben...

Thanks...

Cheers...

Wally©..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-08, 21:43
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Vele ziphoners zijn inmiddels probleemloos overgegaan naar 2.0.2 (kan je ook lezen). De problemen die onstaan zijn eerder van een andere aard, zoals niet goed lezen etc.

Slotje dus.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Ervaringen gezocht] Downgrade 3G van iOS4 naar 3.1.3 > Behoud SMS berichten < mordax iPhone algemeen 2 10-01-11 19:06
iPhone: update naar 2.2.1:eerst pwn'en, dan updaten? svan Jailbreak 1 15-02-09 15:17
heeft iemand de ouderen versie van quick pwn kees lam Unlock [archief] 1 13-11-08 18:36
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal KSH Unlock [archief] 36 08-06-08 13:22
1.1.1 naar 1.1.4 met ZiPhone 2.5 F50 Archief 1 02-03-08 20:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.