//

Aantal vragen over Jailbreaken

Aantal vragen over Jailbreaken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een vraag over het uitvoeren van de Jailbreak. Allereerst hoop ik dat iemand mij kan vertellen waar ik daar informatie over kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-08, 22:11
chup chup is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 6
Standaard Aantal vragen over Jailbreaken

Hey,

Ik heb een vraag over het uitvoeren van de Jailbreak. Allereerst hoop ik dat iemand mij kan vertellen waar ik daar informatie over kan vinden. Ik heb al het één en ander gelezen maar voor nu is het mij niet duidelijk hoe ik deze jailbreak kan uitvoeren vooral omdat ik het simpelweg gewoon niet begrijp.

Ook vroeg ik mij af of ik mijn huidige applicaties blijf houden wanneer ik deze Jailbreak uitvoer aangezien ik aardig wat applicaties heb geinstalleerd. Zijn er voor de rest nog dingen die ik moet weten voor ik dit ga doen. Ik heb begrepen dat het aanbod na een Jailbreak groter is en wil daarom opzoek gaan naar een aantal leuke applicaties waar ik mee kan knutsellen!

Voor de rest ben ik erg enthousiast over het aanbod van dit forum! Daarom hoop ik met dit onderwerp ook antwoord op mijn vragen te krijgen!


Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-08, 21:27
flunk flunk is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 20
Standaard

de applicaties die je er nu ophebt, moet je ook nog wel op je iTunes hebben staan, want na de jailbreak begin je met een schone lei dus moet je Muziek, videos en apps terug zetten.

Met de 3G heb je de optie op het moment eigenlijk alleen voor de PWNage tool. Er staat goede info hier in de wiki maar ook op iClarified - Apple News and Tutorials en dan in de tutorials. Daar vind je de methode voor Windows of Mac duidelijk beschreven - weliswaar in het Engels - en je vind links naar alles wat je in het proces moet downloaden.

Het is zeker de moeite waard maar ik kan me de spanning nog wel herinneren.....
  #3  
Oud 06-09-08, 21:32
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Jailbreaken gaat erg makkelijk. Als je quickpwn gebruikt blijven je apps erop staan.

Deze info kon je ook vinden via de zoekfunctie. Er wordt veel gesproken over jailbreaken, unlocken etc.

Ik ga hier toch een slotje op zetten, omdat antwoorden in overvloed zijn.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 

Labels
aanbod, applicaties, chup, jailbreak, knutsellen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aantal vragen. IceFollow Jailbreak apps en thema's 0 05-05-11 15:23
Aantal vragen russel80 Jailbreak apps en thema's 3 18-10-10 13:52
Aantal vragen Fabian0299 Jailbreak 5 09-06-10 19:41
Aantal vragen JWVD Ontwikkelen voor iOS 5 18-09-08 13:15
aantal vragen Giudonio Koopinformatie Nederland 21 24-03-08 14:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43.