iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone in Duitsland, Engeland (VK) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/2150-iphone-duitsland-engeland-vk.html)

Bxrt 11-11-07 12:10

iPhone in Duitsland, Engeland (VK)
 
Hallo,

Weet iemand hoe de aankoop van een iPhone in Duitsland of het Verenigd Koninkrijk verloopt? Met andere woorden: kan hij aangekocht worden zonder onmiddelijk een abonnement te moeten afsluiten?

Bedankt !

Bxrt

WybWyb 11-11-07 15:37

Ja zou ik ook graag willen weten

Mero 11-11-07 17:51

Van UK is het hetzelfde als in de VS, geloof ik. Dus betalen met credit card en thuis activeren (wat je dus niet doet ;))

Didymus 11-11-07 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mero (Bericht 14715)
Van UK is het hetzelfde als in de VS, geloof ik. Dus betalen met credit card en thuis activeren (wat je dus niet doet ;))

Inderdaad.
Onthou wel dat op dit moment enkel de iPod-functie werkt op UK iPhones. Je kan dus nog niet bellen of sms'en.

Mero 11-11-07 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Didymus (Bericht 14726)
Inderdaad.
Onthou wel dat op dit moment enkel de iPod-functie werkt op UK iPhones. Je kan dus nog niet bellen of sms'en.

Is hetzelfde toch met de Duitse en Franse iphones? En het zal snel opgelost zijn (hoop ik).

Didymus 11-11-07 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mero (Bericht 14751)
Is hetzelfde toch met de Duitse en Franse iphones?

Ja. Ik spreek gemakshalve over UK iPhones omdat er op Engelstalige fora zo naar gerefereerd wordt.

Peter 11-11-07 23:07

ik ga denk ik binnenkort eens naar Duitsland om wat accessoires te kopen

bwbboot 11-11-07 23:37

Ik ben regelmatig in Duitsland voor mijn werk. Zo ook afgelopen zaterdag.

Zelf dacht ik ook eens lekker te gaan shoppen op accesoires. De T-Mobile store op Centro, een groot winkelcentrum in Oberhausen, had eigenlijk geen accesoires. Met een Bluetooth headset als uitzondering.

Erg teleurstellend allemaal, hopelijk is het aanbod binnenkort beter.

Het is niet mogelijk om een iPhone te kopen in Duitsland zonder ook een contract bij T-Mobile af te sluiten. De Apple store verwijst je naar de T-Mobile online store. Daar kan je wel kopen maar dus alleen als je ook een contract afsluit.

Bij de Apple store in de UK is het wel mogelijk om online een iPhone aan te schaffen. Alleen dan zit je weer met de reis er naar toe of eventuele verzend kosten. Naar Duitsland rijden is toch net even wat makkelijker. Zie ook de POST hierboven. De UK iPhones zijn nog niet te unlocken. Iets met een nieuwe/andere bootloader. De Duitse versie zou wel te unlocken/activeren zijn.

Bjorn.

Mero 12-11-07 08:01

Ja god, voor 54 euro heb ik een retourtje London. En wat heb je er aan om een Duits T-Mobile abbonnement af te sluiten? Kost alleen maar geld.

lEl 17-12-07 17:30

Maar dus als je in Duitsland een iPhone in een T-mobile shop wil kopen word er een contract onder je neus geschoven?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.