//

Strips lezen op de iPhone?

Strips lezen op de iPhone? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 3g nu ruim een maand in gebruik en deze werkt perfect met foto's en films bekijken. Nu heb ik laatst wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-08, 12:42
KSH KSH is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard Strips lezen op de iPhone?

Ik heb mijn iPhone 3g nu ruim een maand in gebruik en deze werkt perfect met foto's en films bekijken.

Nu heb ik laatst wat .CBR bestanden in mijn bezit gekregen. Dit zijn bestanden die je uit kan pakken met bv. WinRAR en daarna zijn het afbeeldingen die pagina's van strips bevatten (bv Suske en Wiske, Jerome etc.). Elke afbeelding is dus een pagina uit de strip.

Als je deze strips op je iPhone zet, zijn ze uiteraard gewoon te bereiken via Foto's alleen de grootte is helaas wat aan de kleine kant, waardoor je elke keer moet inzoomen om te kunnen lezen.

Heeft iemand toevallig een tip hoe ik deze bestanden kan optimaliseren voor de iPhone, zodat ik zonder in te zoomen de strips kan lezen?

Op deze manier kan ik al die oude strips 'kwijt' op mn iPhone. Altijd leuk om zoveel jeugdsentiment (naast games) op je telefoon te hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kranten lezen op iPhone margaretha iPhone Apps 15 09-01-13 16:36
e-mail lezen op iphone mysterial Archief 5 09-11-09 21:38
Iphone Garantie: Degoutant !!!! Lezen!!! jamespels iPhone algemeen 15 12-10-09 23:10
Iphone strips Beaux Chat en geruchten 7 03-06-08 19:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.