//

Visual Voicemail exporteren/saven

Visual Voicemail exporteren/saven discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Misschien een gek vraagje: Ik heb een te leuke voicemail gekregen zonet. Die wil ik natuurlijk bewaren. Het liefst gewoon als audio-file op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-08, 00:08
Marlon Marlon is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard Visual Voicemail exporteren/saven

Hallo,

Misschien een gek vraagje: Ik heb een te leuke voicemail gekregen zonet. Die wil ik natuurlijk bewaren. Het liefst gewoon als audio-file op mijn MacBook. Weet iemand hoe ik een visual voicemail exporteer/transporteer/kopieer naar mijn computer?

Mijn dank is groot!

Gr,
Marlon

*EDIT*
Oja, het gaat om een gepwagende iPhone 1.0

Laatst gewijzigd door Marlon; 16-09-08 om 00:15. Reden: Vergeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-08, 22:56
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Gaat het best, denk ik, via een mini-jack (heb je wel een "omzetter" voor je plug nodig) in je iPhone (output) en dan via de line-in op je Mac opnemen met een audio programma (Cubase, ProTools etc.), geen idee of er gratis applicaties voor zijn...lijkt me wel, maar nooit naar gezocht.
Kan ook met een microfoon uiteraard en dan de iPhone op speaker zetten, maar ja, de kwaliteit kan altijd beter he ;-)
Heb ik ook een vraag voor je: Visual voicemail op een gepwn'de eerste generatie iPhone, hoe doe je dat??

Laatst gewijzigd door MacRub; 16-09-08 om 22:58.
 

Labels
iphone, visual voicemail



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 21:05
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 21:53
Visual Voicemail ayoltderoos Overige providers Nederland 19 20-07-08 18:20
Visual voicemail + 3G dynamiet Odido (T-Mobile) 2 17-07-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.