Importeren .vcs / .vcf discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek hulp bij een kwestie waar ik geen oplossing voor weet: ik wil mijn oude telefoonnummers (.vcf) en agenda (.vcs) overzetten naar mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek hulp bij een kwestie waar ik geen oplossing voor weet:
ik wil mijn oude telefoonnummers (.vcf) en agenda (.vcs) overzetten naar mijn iPhone 3G (2.1, geen jailbreak) ZONDER gebruik te hoeven maken van Outlook.......iemand een ideetje? Zijn er programma's voor en welke is handig (tune aid, disk aid, fixer, ifunbox hebben zulke opties niet). |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() je hebt al een topic aangemaakt
https://forum.iculture.nl/f28/i...mporteren.html hier gaat een slotje op. crossposten is niet toegestaan, hou hier voortaan even rekening mee, dit gedrag is niet gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 importeren | pinokkia | Koopinformatie Nederland | 4 | 15-03-11 10:58 |
Importeren | Daantjuhh14 | iPad algemeen | 4 | 17-05-10 20:15 |
Verschillende uren op kalender na importeren van .vcs bestanden. | Obiwan | iPhone algemeen | 0 | 11-09-09 12:09 |
VCF Contacten | rhett | iPhone algemeen | 2 | 17-11-08 17:30 |
Sendfile 0.37 "kan" VCF (adresboek kaarten) versturen. | mjay | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-12-07 23:45 |
|
|