iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iTunes 7.5 conversie naar iphone/ipod (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/2205-itunes-7-5-conversie-naar-iphone-ipod.html)

bwbboot 11-11-07 23:55

iTunes 7.5 conversie naar iphone/ipod
 
Hallo,

Na het beschikbaar komen van versie 7.5 direkt een upgrade gedaan.
Werkt allemaal prima op onderstaand probleem na.

Ik download dagelijks de podcast van Nova via Itunes. Advanced -> Subscribe to Podcast. Dan deze link: NOVA Vodcast | www.novatv.nl

Werkt dus prima wanneer ik deze kijk via iTunes/Quicktime op mijn Windows VISTA PC.

Echter om de podcast op mijn iPhone/iPod te bekijken moet deze eerst geconverteerd worden. Dit is eenvoudig een optie in iTunes. Selecteer de podcast dan kiezen voor de optie "Convert selection for iPhone/iPod.

Echter na conversie is het geluid niet meer om aan te horen. Stottert in het begin, daarna geen geluid meer. Dit probleem heb ik dus bij het afspelen op de PC en de iPhone.

Met de vorige versie van iTunes had ik dit probleem niet.

Voordat ik alles verwijder en opnieuw installeer zou ik graag willen weten of er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Kan iemand dit eens proberen met de NOVA podcast?

Alvast bedankt!
Bjorn.

bwbboot 14-11-07 22:24

Is er helemaal niemand die mijn probleem kan/wil reproduceren?

Bjorn.

bwbboot 20-11-07 00:33

niemand die dit even snel wil testen?

dj_ko 21-11-07 09:30

Ik heb/krijg een iphone met 1.1.1 kan ik deze ook gebruiken met itunes 7.5?
Ik heb begrepen dat je voor de simlock je iphone NIET moet updaten. Wanneer doet hij dit? gaat dat via Itunes? krijg je hier een bevestiging van?

ANGER& 21-11-07 23:41

Ik heb geen ervaringen met ITunes 7.5, heb zelf nog 7.4.3.1 en ben bang om hem te upgraden. Zijn er veel veranderingen in de nieuwe upgrade ten opzichten van de vorige?

Maurelio1988 22-11-07 18:51

Ik heb dezelfde vraag! kan het problemen opleveren om je iTunes te updaten naar 7.5. ??denk dat er veel mensen zijn die deze vraag hebben.

Alternative Junkie 23-11-07 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dj_ko (Bericht 18076)
Ik heb/krijg een iphone met 1.1.1 kan ik deze ook gebruiken met itunes 7.5?
Ik heb begrepen dat je voor de simlock je iphone NIET moet updaten. Wanneer doet hij dit? gaat dat via Itunes? krijg je hier een bevestiging van?


Nee, in de iTunes staat dat bewerking als een aparte functie. Je hoeft dat niet aanklikken, voor de rest kun je gewoon foto's of muziek blijven synchroniseren.

Als je wel die knop indrukt krijg je zoals logisch wel veel problemen ermee..

Ik heb iTunes versie 7.5 en werkt perfect op de iPhone met versie 1.1.1.

bwbboot 23-11-07 12:10

Ik begrijp niet zo goed wat deze reakties te maken hebben met dit onderwerp en mijn vraag in de eerste post.

Maar bedankt voor de hijack!

ANGER& 28-11-07 15:58

Je hebt gelijk, ik zal een nieuwe topic starten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.