spellen downloade voor iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) nou ik heb hem dan eindelijk hoor sinds vandaag vraag me alleen af hoe krijg ik spellen erop welke site en ook gratis?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() nou ik heb hem dan eindelijk hoor sinds vandaag
vraag me alleen af hoe krijg ik spellen erop welke site en ook gratis? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() je kan het via de app store doen. moet je ff een iTunes account aanmaken.
en verander je profiel ff dat je een iPhone hebt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ow ja thanx
|
|
|||
|
|||
![]() en als je je iphone zou willen jailbreaken dan kan je ook nog buiten apple om games downloaden. (en niet alleen games, maar ook nog andere dingen)
|
|
|||
|
|||
![]() doe dat nog meer even niet
ik heb me net ingeschreven maar het werkt echt bagger eerst moest ik naar een aparte site omdat mijn betaalkaart erniet bij stond naja elke wachtwoord die ik intypte was verkeerd na 20keer proberen krijg ik eindelijk een mail terwijl mijn pagina nog steeds zei dat me wachtwoord anders moest nu heb ik dus een probleem ik weet me w8woord nie meer als ik druk op wachtwoord vergete dan herkentie ook me naam en achternaam niet ![]() nu wil ik dus weer inschrijve maar heb ik dat gedoe weer dat ik 30.000keer een wachtwoord moet verzinnen en vervolgens niet meer weet omdat ik erzoveel heb verzonnen |
|
||||
|
||||
![]() Een apart topic (zeker niet in iPhone Wallpapers Skins Thema's) lijkt me niet nodig. Het aanmaken van een account voor de itunes store of appstore wordt al voldoende besproken. Kijk eens naar die topics dus.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Koppelen ipad en iPhone voor spellen | LioApplefan | iPad algemeen | 6 | 03-08-10 12:57 |
Wi-Fi netwerk hosten op Iphone voor multiplayer spellen | jard | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-05-10 00:33 |
Mac OS X: snes spellen op je iphone | nuux | Desktop-applicaties | 6 | 13-06-08 12:37 |
ipod spellen op je iphone? | maxschoenmakers | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-10-07 17:05 |
|
|