iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Iphone 2G FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/22289-iphone-2g-fw-2-1-jailbreaken-unlocken-wie-helpen.html)

Hamza 22-09-08 17:14

Iphone 2G FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!!
 
Iphone FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!!

Heb nu een Iphone 2G met FW 2.1 waar ik helemaal niks mee kan. Wie o wie kan me helpen. Alvast bedankkt.

Tijn1 22-09-08 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hamza (Bericht 196691)
Iphone FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!!

Heb nu een Iphone 2G met FW 2.1 waar ik helemaal niks mee kan. Wie o wie kan me helpen. Alvast bedankkt.

gebruik even de zoek functie en een wereld gaat voor je open!

Kijk hier anders even!

Hamza 22-09-08 17:23

Ja maar ik ben hier zo slecht in, begrijp er namelijk geen bal van. Zou je mij een gedeatilleerd overzicht ofso kunnen sturen. Dat zou ik absoluut fijn vinden. Ik hoor wel van je. Alvast bedankt.

truckdiver 22-09-08 17:30

staat hier genoeg uitgelegd hoe ze het hebben gedaan,beetje lezen

Tijn1 22-09-08 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hamza (Bericht 196702)
Ja maar ik ben hier zo slecht in, begrijp er namelijk geen bal van. Zou je mij een gedeatilleerd overzicht ofso kunnen sturen. Dat zou ik absoluut fijn vinden. Ik hoor wel van je. Alvast bedankt.

  1. (eventueel) uninstall oude intunes + itunes mobile helper (laatste vooral)
  2. install intunes 8
  3. welicht backup e.d.
  4. start itunes
  5. restore (shft-restore) naar 2.1 (in itunes). Selecteer iPhone1,1_2.1_5F136_Restore.ipsw. Laat de iphone connected. (iphone geeft een melding: niet goede sim)
  6. Laat itunes aan en start quickpwn.
  7. selecteer bij firmware dezelfde als bij stap 5: iPhone1,1_2.1_5F136_Restore.ipsw
  8. selecteer de bootloaders (download:
Download links Firmware 2.1 + PwnageTool + QuickPwn + Bootloader - Apple Forums | ModMyi.com | iPhone, iPod, Mac, OS X, Mods, More) OF

RapidShare: Easy Filehosting
9. geduld: quickpwn doet veel dingen, flashen e.d.(bootloader,baseband e.d). Wacht een paar minuten

Bedoel je dit? stond namelijk ook gewoon in de link die ik je gegeven had!

succes

Hamza 22-09-08 17:47

Dit is wat ik bedoelde ja. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Hiermee krijg ik dus mijn iphone weer aan de praat en unlock ik hem ook?

Tijn1 22-09-08 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hamza (Bericht 196724)
Dit is wat ik bedoelde ja. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Hiermee krijg ik dus mijn iphone weer aan de praat en unlock ik hem ook?

ja als je alles stap voor stap uitvoert dan moet het goed komen en anders is er hier wel iemand of de zoek functie op het forum die je verder kan helpen!

Michael 22-09-08 19:15

Dit gaat op slot want is echt al ergens te vinden (zie alle links die gegeven worden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.