Iphone 2G FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!! Heb nu een Iphone 2G met FW 2.1 waar ik helemaal niks mee kan. Wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone 2G FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!!
Iphone FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!!
Heb nu een Iphone 2G met FW 2.1 waar ik helemaal niks mee kan. Wie o wie kan me helpen. Alvast bedankkt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk hier anders even!
|
|||
|
|||
Ja maar ik ben hier zo slecht in, begrijp er namelijk geen bal van. Zou je mij een gedeatilleerd overzicht ofso kunnen sturen. Dat zou ik absoluut fijn vinden. Ik hoor wel van je. Alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
staat hier genoeg uitgelegd hoe ze het hebben gedaan,beetje lezen
|
||||
|
||||
Citaat:
RapidShare: Easy Filehosting 9. geduld: quickpwn doet veel dingen, flashen e.d.(bootloader,baseband e.d). Wacht een paar minuten Bedoel je dit? stond namelijk ook gewoon in de link die ik je gegeven had! succes
|
|||
|
|||
Dit is wat ik bedoelde ja. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Hiermee krijg ik dus mijn iphone weer aan de praat en unlock ik hem ook?
|
|
||||
|
||||
ja als je alles stap voor stap uitvoert dan moet het goed komen en anders is er hier wel iemand of de zoek functie op het forum die je verder kan helpen!
|
||||
|
||||
Dit gaat op slot want is echt al ergens te vinden (zie alle links die gegeven worden.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? | Tilburg013 | Unlock | 10 | 27-02-11 20:31 |
iPhone: Wie kan me helpen om mijn iPhone 4 te unlocken aub? | Tinkelbell.36 | Jailbreak | 2 | 01-10-10 10:30 |
wie kan er me helpen iphone 3G | terminator | Archief | 1 | 26-04-10 22:44 |
wie kan mij helpen met unlocken | marvinluyn | Archief | 1 | 25-12-09 14:18 |
|
|