Wifi wil niet lukken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie bij wifi mijn verbinding staan en als ik mijn asci-key ingeef zegt hij heel de tijd unable to connect. Wie o wie kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Wi-Fi wil niet lukken
Ik zie bij Wi-Fi mijn verbinding staan en als ik mijn asci-key ingeef zegt hij heel de tijd unable to connect.
Wie o wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat je de goede code ingeeft? Ga desnoods naar het ip adres van je router en wijzig je wachtwoord zodat je 100% zeker weet dat je het goede gebruikt. Dit probleem kan namelijk alleen maar worden veroorzaakt door een foutief wachtwoord.
Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben echt voor 100% zeker dat het paswoord juist is.Maar ik heb een ascii code en kan blijkbaar nergens die keuze maken.Enkel wep wpa wep2 Mensen sorry voor alle vragen maar het is een prachttoestel dat een beetje wennen is. |
|
|||
|
|||
Ik ken je probleem...
Áls ik mijn thuisnetwerk al zie, dan kan hij niet aanmelden. Het probleem begint al dat ik met mijn iPhone mijn eigen netwerk (en trouwens geen andere ook er zijn er hier 8 die ik kan ontvangen met macbook alswel met pc) niet kan vinden. Ook niet als ik op "other" klik (in settings - Wi-Fi). Iemand tips/ideeën? |
|
|||
|
|||
Misschien toch een fout password?
Ik ben de 1e keer ook een paar uur aan het *****n geweest, tot ik erachter kwam dat het toetsenbord standaard kleine letters typt, hoewel je hoofdletters ziet. Voor elke hoofdletter moet je apart op shift drukken. |
|
|||
|
|||
Tsss, mag je niet k l o t e n met je iPhone? ;-)
|
|
|||
|
|||
t lukt mij ook niet met Wi-Fi, het unlocken ging geweldig! zag er tegenop maar appeltje eitje.... ik heb Wi-Fi van @home misschien ligt het aan het soort router????
|
|
|||
|
|||
is hier niet.... maar zal mijne zo ff onbeveiligd zetten.... eerst de iphone van mijn collega ff unlocken....
|
|
||||
|
||||
Ziet de iPhone je netwerk überhaubt?
|
|
|||
|
|||
dat dan weer wel....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja krijg je als je je collega zo ver krijgt op naam van de zaak 2 van die dingen over te laten halen uit Amerika haha... gelukkig was hij een maand geleden na het zien van een filmpje van de iphone na 10 min al om haha.... het werkt allemaal bijna, valt me reuze mee! nu het Wi-Fi nog maar dat komt zo... eerst maar eens eten haha
|
|
|||
|
|||
Probeer anders het HEX-equivalent van je netwerkkey. Apple gaat er standaard van uit dat je een ASCII-key invoert. Om een HEX-key in te voeren moet je een $ (dollar-teken) aan het begin plaatsen.
|
|
|||
|
|||
ik ben er inmiddels uit!!!! je moet steeds de shift knop opnieuw indrukken bij hoofdletter Wachtwoord..... verbinding nu geslaagd! Dank voor de medewerkerking!
|
|
|||
|
|||
Ik kan op een onbeveilig netwerk en ook op de hotspots.Thuis is mijn router beveiligd via een ASCII WEPkey bestaande uit cijfers en letters.Dat van de shift knop weet ik dus ik ben 100% zeker dat ik de juiste key ingeef.
|
|
|||
|
|||
@Iberno....
THANKS !!!! het kostte me uren zoeken, maar dankzij jouw tip is t nu toch gelukt. |
|
|||
|
|||
geen dank!!!!!! zo helpen we elkaar weer verder toch!
|
|
|||
|
|||
raar !!!!
zit hier in het ziekenhuis op de macbook, heb verbinding met een gratis Wi-Fi, maar kan de Iphone niet connecten. enig idee en nog iets Stumbler vindt minder netwerken dan de tool van de iphone zelf. |
|
|||
|
|||
mmm Dat is inderdaad raar.
Ik denk dat je even moet kijken of je voor je iPhone niet toevallig een static IP hebt ingevuld. Als dat niet het geval is zou je eens kunnen proberen het IP adres en alle andere netwerksetting die je op je macbook hebt in te voeren als static IP adres op je iPhone. Wie weet werkt t dan wel (natuurlijk moet je dan wel even je macbook uitzetten anders gaat t conflicteren succes |
|
|||
|
|||
bij mij werkt de Wi-Fi goed, allen als ik de iphone uitzet, dan moet ik steeds weer aanmelden.. is hier een instelling voor?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak wil niet lukken | JW75 | Jailbreak | 8 | 03-05-11 20:50 |
synchroniseren wil maar niet lukken!!! | Fransman | iTunes | 8 | 28-11-10 17:50 |
't Wil maar niet lukken... | Sir Mac | Unlock [archief] | 2 | 28-11-07 23:20 |
unlock wil niet lukken | frangipaneman | Archief | 5 | 08-10-07 15:50 |
SIMlock verwijderen wil niet lukken | Dédé | Archief | 10 | 07-10-07 12:22 |
|
|