Exchange Syncen werkt niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen met het volgende. ik heb geen SSL certificaat, maar kan wel een verbinding krijgen met de exchange server op het werk. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Wie kan me helpen met het volgende.
ik heb geen SSL certificaat, maar kan wel een verbinding krijgen met de exchange server op het werk. hij gaat ook de mappen binnenhalen van mijn werk server en de agenda is ook het zelfde. alleen de email berichten komen niet op de iphone. of niet allemaal. soms krijg ik ze van een paar dagen terug en soms ook van een half uur. ik heb op de iphone opgegeven half jaar. dat zijn veel meer berichten dan ik nu zie. als ik verbinding maak zonder SSL. blijft alles het zelfde. als ik bij mij thuis het ip adres invoer met mijn naam en wachtwoord krijg ik alles goed te zien. veel meer dan op mijn ihpone. wat gaat er nu niet goed. op de server zijn er geen foutmeldingen de poorten 443 en 80 staan open. ook poort 587 en 465 staan open. ik weet het niet meer. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dubbelposten is niet toegestaan!
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groepen in Exchange syncen niet | hvdberss | iPhone algemeen | 1 | 25-09-10 22:41 |
Exchange mail werkt niet | labien | iPhone algemeen | 4 | 23-06-10 14:12 |
Exchange wil niet syncen ZONDER ssl/https | Gabrie | iPhone algemeen | 2 | 28-10-08 14:06 |
[Exchange] Agenda werkt niet | ruudboon | iTunes | 0 | 18-09-08 13:42 |
Exchange agenda's syncen, mail niet. | kees1328 | iTunes | 0 | 28-08-08 15:48 |
|
|