Itunes 7.5 in vervolg op 7.3.2. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb in HongKong een unlocked Iphone gekocht die ik probleemloos kan syncen met Itunes 7.3.2. en mijn Macbook. Ik heb nu dus 7.3.2. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Itunes 7.5 in vervolg op 7.3.2.
Hallo, Ik heb in HongKong een unlocked Iphone gekocht die ik probleemloos kan syncen met Itunes 7.3.2. en mijn Macbook. Ik heb nu dus 7.3.2. weer opnieuw gedownload op mijn Mac.
Nu vraagt mijn Ipod touch en ook mijn Airportexpress een hogere versie; bijv. 7.5. Nu is mijn vraag; kan ik mijn Iphone syncen met Itunes 7.5. Of moet ik mijn Iphone voor of na de update tot 7.5. opnieuw unlocken. En als dit laatste het geval is kan iemand mij hierover advies geven. Thanks !!!! Laatst gewijzigd door Harold; 13-11-07 om 15:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan gewoon iTunes updaten naar 7.5 want de Unlock zit op de iPhone en niet op iTunes... Maar hoe bedoel je dat vragen want ze zijn ook 100% geschikt voor de vorige versie...? En just curious hoeveel koste hij in HongKong...?
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 13-11-07 om 19:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dus 7.3.2. geinstalleerd en nadien wilde ik mijn Ipod touch ook syncen met mijn Itunes maar kreeg toen melding dat Ipod Touch versie 7.4 of hoger nodig heeft. Hoe zit het dan met de update die je op Iphone krijgt en vervolgens werkt ie niet meer ? Krijg je melding dat je abonnement bij AT&T moet afsluiten. |
|
||||
|
||||
Oud topic, deze gaat op slot.
Aangezien dit onderwerp is verouderd en niet meer relevant is.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: (Vervolg) Jailbreaked iPhone naar Apple! | Beserk | Jailbreak | 9 | 10-06-10 18:05 |
Vervolg jailbreak discussie in comment sectie | Thaurin | Chat en geruchten | 13 | 04-09-08 23:28 |
Vervolg vreeems bericht | beeldbuis | Archief | 2 | 15-08-08 15:28 |
|
|