Firmware 2.1 nederlands maken? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb nu een 2G iPhone met firmware 2.1. Hoe krijg ik alles in het nederlands? (geen Azerty toetsenbord graag!) Grtz,Dazzle...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hi,
Ik heb nu een 2G iPhone met firmware 2.1. Hoe krijg ik alles in het nederlands? (geen Azerty toetsenbord graag!) Grtz,Dazzle |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt Dazzle het duizelde misschien nog in je hoofd vanwege de niet lukkende upgrade naar 2.1 Misschien handig voordat je eerst in je iPhone kijkt bij instellingen voor de taalkeuze. Dan pas hier een berichtje plaatsen.
Slotje dus
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 114 nederlands maken | ylona254 | Archief | 3 | 05-07-08 19:55 |
Iphone 16 Gb Nederlands maken? | Jarrie | Archief | 2 | 20-03-08 19:09 |
Nieuwe firmware iPhone ondersteunt Nederlands | Bartje | Archief | 38 | 25-12-07 14:06 |
|
|