//

iPhone 2.1 in recovery mode

iPhone 2.1 in recovery mode discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone met firmware 2.1 is geupdated via iTunes 8. Na het vastlopen door een applicatie van appstore heb ik nu een scherm met stekker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-08, 23:26
Sisimui Sisimui is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Arrow iPhone 2.1 in recovery mode

Mijn iPhone met firmware 2.1 is geupdated via iTunes 8. Na het vastlopen door een applicatie van appstore heb ik nu een scherm met stekker & iTunes-logo, waarbij ik nog wel een emergency call kan maken.

Pogingen om de iPhone weer normaal te krijgen:
-Zowel in reboot mode als in DFU mode gezet om in iTunes 8 te herstellen;
-Zowel in reboot mode als in DFU mode gezet om in iTunes 8 tijdens het indrukken van de hersteloptie de shift gedrukt om vervolgens iPhone 2.1 restore op te zetten;
-QuickPwn kan ik niet juist initialiseren (0xc0000135).

iPhone is nu volgens iTunes unsupported en kan alleen nog maar een emergency call maken. Maar wat raar is, is dat ik mijn simkaart erin kan doen en ik ontvang dan sms en de inkomende gesprekken, wel in de recoveryscherm.

Ik heb jullie hulp nodig om het probleem op te lossen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-08, 23:59
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Ik wed dat je niet gezocht hebt.
  #3  
Oud 30-09-08, 00:14
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sisimui Bekijk bericht
Mijn iPhone met firmware 2.1 is geupdated via iTunes 8. Na het vastlopen door een applicatie van appstore heb ik nu een scherm met stekker & iTunes-logo, waarbij ik nog wel een emergency call kan maken.

Pogingen om de iPhone weer normaal te krijgen:
-Zowel in reboot mode als in DFU mode gezet om in iTunes 8 te herstellen;
-Zowel in reboot mode als in DFU mode gezet om in iTunes 8 tijdens het indrukken van de hersteloptie de shift gedrukt om vervolgens iPhone 2.1 restore op te zetten;
-QuickPwn kan ik niet juist initialiseren (0xc0000135).

iPhone is nu volgens iTunes unsupported en kan alleen nog maar een emergency call maken. Maar wat raar is, is dat ik mijn simkaart erin kan doen en ik ontvang dan sms en de inkomende gesprekken, wel in de recoveryscherm.

Ik heb jullie hulp nodig om het probleem op te lossen.

Je iPhone zit niet in recovery-scherm, anders zou je geen emergency call kunnen doen namenlijk. Je iPhone staat op het activatiescherm. Dit betekend dus dat je je iPhone moet activeren. Je kunt dit doen met QuickPwn 2.1.

Heb je wel Net.Framework 2.0 geinstalleerd staan op je computer?
Deze heb je namenlijk nodig voor QuickPwn.
__________________
Hulp nodig bij je iPhone en geen tijd? Check iFoneguide.nl
  #4  
Oud 30-09-08, 17:33
Sisimui Sisimui is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

@Dien
Ik heb de 32 bit en 64 bit versie van .net framework 2.0 gedownload. Heb de pc opnieuw gestart, maar krijg alsnog de foutmelding niet juist initialiseren (0xc0000135). Heb totaal geen idee hoe ik Quickpwn kan gebruiken. Elke handleiding geeft aan dit zonder moeite te kunnen openen, alleen lukt het bij mij niet. Wat doe ik verkeerd??
  #5  
Oud 30-09-08, 22:07
diederikb's schermafbeelding
diederikb diederikb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 17
Standaard

hallo,

na het crashen van een app is mijn iphone in herstelmodus geraakt, is er een manier om die weer in normal mode te zetten zonder een volledige herstel te doen? ik heb al geprobeerd met ziphone het toestel weer terug te zetten in normal mode, dit werkte niet, waarschijnlijk omdat ik op 2.1 zit en ziphone alleen 1.1.4 ondersteunt.

heeft iemand suggesties?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3g 4.2.1 bb 06.15.00 recovery mode berty Jailbreak 11 11-01-11 16:09
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 19:36
iphone recovery mode boots iPhone algemeen 11 24-07-08 12:00
IPhone in recovery mode marcovw1 Unlock [archief] 16 17-05-08 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.