//

Iphone update

Iphone update discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) He hallo allemaal, Ik heb sinds gisteren een Iphone 2G 8GB US Firmware 1.1.4 Ik wilde graag de Nederlandse taal installeren. Ik krijg steeds de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-08, 13:44
janbandsma janbandsma is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 20
Standaard Iphone update

He hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren een Iphone 2G 8GB US Firmware 1.1.4

Ik wilde graag de Nederlandse taal installeren. Ik krijg steeds de vraag of ik wil updaten, (bij het update icoontje staat een 2) ik heb wel eens gehoord dat je de updates niet moet uitvoeren, wanneer het toestel niet in Nederland geleverd is ivm een iBrick. Klopt dit of kan ik zonder problemen updates uitvoeren en programma´s installeren
Graag jullie hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-08, 13:49
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Hoi Jan,

Welkom op iPhoneclub. Voortaan raad ik je aan even de actieve topics te bekijken, want daarin worden ALLE vragen van je beantwoord.

Ja, je kunt updaten naar 2.1 (met custom firmware of met quickpwn zoek dus even op quickpwn of kijk in de actieve topics)
In de nieuwe firmware is de Nederlandse taal standaard, dus dat is dan ook geregeld.
Cydia en Installer zitten er ook bij, dus je kunt alsnog programma's installeren, en je hebt ook de mogelijkheid de appstore te gebruiken voor programma's / spellen

Dat moet voorlopig genoeg uitleg zijn, hier gaat een slotje op, kijk even in de actieve topics op het forum of gebruik de zoekfunctie
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) sth313 Unlock 10 21-03-11 18:53
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 18:23
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update f1aap Unlock 40 22-09-08 10:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.